![]() |
Voi P*#&#A.. tuulilasi
Noniin.
Mikäänhän ei voi yleensä onnistua ensimmäisellä. Eli sattui hiekkapuhaltajalle pieni työtapaturma. Tuulilasista tuli kierrätystavaraa :( ihan kun ei tässä olis kaikkee muutakin tekemistä niin sitten vielä lasia vaihtoon.. Noo.. tuleepahan samalla lintuhäkki putsattua&maalattua aikas tarkkaan :mad: Itse kysymys kuuluukin et mistäs uusi lasi??? |
Quote:
Itse ostin oman tuulilasini Kuttilan autolasista (useat tuulilasifirmat tilaavat vetten lasinsa sieltä), hintaa tuli 220e - hain lasin itse. Firma sijaitsee Salossa päin. Heillä taisi muutamia olla varastossa vielä. Vielä kun ehtisi omankin asentamaan.. |
Oli markkaaikaa, ja tuli lasi Finnvetestä ja muistelen että oli noin 1000 mk.
Lasissa on KAL teksti, joten vois hyvinkin olla tuolta Kuttilasta niinkuin anon sanoi. |
Kiitti! Eihän tuo älyttömän hintainen ole, eipä se tosin minun pussista ole pois (onneks) vaikka maksais mitä..
|
Ainut mikä harmittaa on Texsasin vero tarra, mitenkä sen saa vanhasta ehjänä irti!?! :D
|
Kokeile 3M Citrus Cleaner -sprayta
Hiton hyvä aine, ja taitaa olla ainoa vaihtoehto jos haluaa tarran säilyvän ehjänä. |
Quote:
Tuskin mitenkään, joutuu varmaan vaan tyytymään digikuvaan. Uuteen tuulilasiin voit sitten vaikka pistää jonkun alla olevan kuvan kaltaisen varoitustarran.. vettehän kerran ei sovi economy class:iin. ![]() |
No ei mikään mahdottoman hintanen ruutu ole. Jossain vaiheessa omaan projektiinkin tarvii hommata.
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:02. |