|
|
||||
|
||||
|
Voi P*#&#A.. tuulilasi
Noniin.
Mikäänhän ei voi yleensä onnistua ensimmäisellä. Eli sattui hiekkapuhaltajalle pieni työtapaturma. Tuulilasista tuli kierrätystavaraa ihan kun ei tässä olis kaikkee muutakin tekemistä niin sitten vielä lasia vaihtoon.. Noo.. tuleepahan samalla lintuhäkki putsattua&maalattua aikas tarkkaan Itse kysymys kuuluukin et mistäs uusi lasi??? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse ostin oman tuulilasini Kuttilan autolasista (useat tuulilasifirmat tilaavat vetten lasinsa sieltä), hintaa tuli 220e - hain lasin itse. Firma sijaitsee Salossa päin. Heillä taisi muutamia olla varastossa vielä. Vielä kun ehtisi omankin asentamaan..
|
||||
|
||||
|
Oli markkaaikaa, ja tuli lasi Finnvetestä ja muistelen että oli noin 1000 mk.
Lasissa on KAL teksti, joten vois hyvinkin olla tuolta Kuttilasta niinkuin anon sanoi.
|
|
||||
|
||||
|
Kiitti! Eihän tuo älyttömän hintainen ole, eipä se tosin minun pussista ole pois (onneks) vaikka maksais mitä..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainut mikä harmittaa on Texsasin vero tarra, mitenkä sen saa vanhasta ehjänä irti!?!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kokeile 3M Citrus Cleaner -sprayta
Hiton hyvä aine, ja taitaa olla ainoa vaihtoehto jos haluaa tarran säilyvän ehjänä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuskin mitenkään, joutuu varmaan vaan tyytymään digikuvaan. Uuteen tuulilasiin voit sitten vaikka pistää jonkun alla olevan kuvan kaltaisen varoitustarran.. vettehän kerran ei sovi economy class:iin. ![]()
|
||||
|
||||
|
No ei mikään mahdottoman hintanen ruutu ole. Jossain vaiheessa omaan projektiinkin tarvii hommata.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|