![]() |
C3 jarrusatulat ja levyt Mistä?
Millaisia kokemuksia jengillä on C3sen peruskorjatuista/rosterisliivatuista satuloista? Mistä olette ottaneet ja onko toimineet-pysyneet kuivina?
Entäs levyt? Mistä ja millasta laatua? En ole hakemassa mitään race osaa vaan mahdollisimman hyvälaatuista vakio bolt on osaa. |
Ei ole kukemusta, mutta huhujen mukaan on toiminut hyvin.
Itsellä olis tarkoitus alkaa tekee noita holkituksia kun on pari sarjaa vähän väsyneitä satuloita nurkissa... |
Itse tilasin VBP:n kunnostetut/sleevatut OEM-style takasatulat ja ennestään sleevattuihin etusatuloihin uudet männät ja kumihilppeet.
No, ei tästäkään tainnut apua olla. |
Kaikesta on apuja .Mulla oli joskus 69ssä VBn O-rengs satulat ja KAIKKI vuoti enemmän tai vähemmän.. Eli siksi tässä aiheesta kyselen. Toi Bulldogsin idea on hyvä.Moni ottais varmasti mielummin kotimaiselta toimittajalta. Tehtiin noi rst sliivit kans itse aikoinaan yhteen 72seen mutta autolla ei ole paljoa ajeltu joten kokemuksia ei voi jakaa.
Onko kukaan ottanut Jakelta ? Entä MrT ? |
No, tuolla mun projektinurkkauksessahan tuli samanlaista palautetta noista O-rengas-satuloista, siksi just noi valitsin noi huuliotiivisteet.
Kävin jarruputkassa näyttämässä omia sleevaamattomia takasatuloita, mutta kun sanoin jenkkihinnan kunnostetuille olavan 150usd pinnassa, annettiin ymmärtää, ettei missään nimessä kannata ainakaan tässä maassa niitä ruveta kunnostamaan. |
Quote:
|
[quote=V-P]Rosteri putkitettu pitää ihan hyvin. Sikäli se on parempi ratkaisu, ettei ruostu sylinterin seinämistä, mutta jos vedeksi muuttunutta jarrunestettä seisottaa pitkään noissa satuloissa, niin sylinterin pohja ruostuu ihan yhtä iloisesti kun valurauta vaan voi.Kannattaa ilmata syksyisin, vaikkei mitään ilmaustarvetta olisikaan.[Jakelta juu./QUOTE]
|
Quote:
|
Jotain kevyttä härmää korkeintaan tulee noihin satuloihin, ei mitään sen kummempaa, ja tääkään ei vuotanut tipaakaan:
![]() |
Niin ja jos levyjäkin kaipasit niin halvimmat levyt luokkaa 40€/kpl ja premiumit 99€/kpl
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:02. |