![]() |
PIKAKYSYMYS perän irroituksesta!
No nyt on kaikki pultit ja himmelit irti ja perämurikka poikkipalkkeineen on tunkin varassa.
Aloin laskea alas mutta se on edelleen kiinni jossain. Onko poikkipalkki jotenkin jämähtänyt kiinni, pitääkö kammeta sorkkaraudalla tai jotain? Tässä kädet sontaisena työvaatteissa odottelen vastausta...... Kiitos. |
Quote:
Onko sulla kardaani edellen kiinni? |
Irroitin kardaanin murikasta ja työnsin sitä 5 cm eteenpäin.
Kaikki pitäisi olla irti - ja onkin. |
Quote:
Se siis ei yhtään milliäkään se palkki vielä liikahtanut alaspäin? ja ne molempien päiden pulttit on kokonaan irti ja pois (varo ettei sitten koko häkötys rojahda käsiin kun irtoaa - mä pidin ne pultit puoli senttiä kierteillä jotta eka sain sen palkin alustavasti irti ja sitten otin loput...)? Siis onhan se tunkki nyt irti siitä perästä kuitenkin että mahtuu tulemaan alas jos haluaa:D |
täytyykin laittaa pultit höllästi takaisin ja hakea jostain sorkkarauta.
tunkki on 2 cm perän alla varmistuksena. Mä lähen nyt talliin, raportoin tunnin päästä kuinka kävi adjöö! |
Mulla oli ainakin toi poikkipalkki ihan pirusti kiinni, siis jämähtänyt paikoilleen.
|
Joo, eikä löydy sorkkarautaa tai mitään millä voi kammeta tähän hätään,
ja kaupat on kiinni. No ei se mitään, pillit pussiin ja jatketaan tuonnempana. |
Quote:
Ei muuta kun naapuriin kysymään työkaluja lainaksi. |
Quote:
|
Jep. Jotkut kaverit ovat joutuneet vääntämään aivan simona, ennen kuin paketti irtoaa.
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:58. |