![]() |
***Etsintäkuulutus***
Halutaan löytää Corvette, joka ei ole maaliltaan sieltä maukkaimmasta päästä. Mielellään saisi olla haalistunut, naarmuinen, mutta kuitenkin ehjä siten, ettei ole kovasti paikkailtu. Auton pitäisii olla myös käytettävissä 9.6.2007 12.00--->
Olenko vain turha haaveilija vai löytyykö nyky-Suomesta vielä näitä selviytyjiä jotka ovat ILMAISEN myllytyksen ja Zaino käsittelyn tarpeessa. JOs löysit oman Corvettesi tekstistä, laita viestiä MIKSI JUURI SINUN VETTESI PITÄISI SAADA KIILTÄMÄÄN. Kuva olis kiva. Jani |
Ilmoittaudun vapaa-ehtoseks :D
![]() |
Erinomainen kandidaatti, Nevadan auringon haalistama auto.
Lisää ehdotuksia, eihän sitä tiedä vaikka, tehtäisiin parikin autoa... :D |
Olisko tässä tarpeeksi haastetta? :lol:
![]() Nimim. "Varasinko maalarin ja kuitutyöt turhaan" ;) |
Minulla olisi yli neljäkymmenta vuotta vanha kornetti jota kyllä saisi hangata ihan ilmaiseksi. Auto ( ja kuski) ovat aina kunnon myllytyksen tarpeessa. Löytyykö yöpymis mahdollisuutta kun olen täältä pöllönummelta ja matkaa on pitkälti.
|
Quote:
(heh, oli ihan pakko, sori, vitsi ei varmaan aukea monellekaan mutta mulla onkin kiero huumorintaju...) |
Muutes ois kyllä hyvä ehdokas tarjolla naarmuineen ja haalistuneella maalilla, mutta sentään jonkun pitää ajaa Lappeenrannassa kilpaa, kun muut on siellä isolla kirkolla vahaamassa autojaan. ;)
|
GeeeeeJiiiii!!!!!!! Tänne saa tulla vahaa! :D
![]() No oikei, ton pinnan kuntoon saamiseksi ei taida edes Zaino riittää? Sen varran rapautuneen haalistuneesta maalista on kyse kuitenkin. |
1 Attachment(s)
Ilmoittaudun, tai siis autoni ilmoittautuu vapaaehtoiseksi.
Muutama kolo löytyy ja keulassa maali halkeilee, muttei haitanne? Eritoten olen kiinnostunut tietämään voiko ihmeaineella saada etukaaren yläosan "laikkua" pois. :cool: Jatkolipomisena voin luvata panostavani tuotepakettiin, jos kohteeni valitaan. Värin pitäisi ainakin olla kohillaan :p Tarve on siis akuutti - Zainoa Minut! |
Helvatti kun toi otsikko pelästytti! Mä jo luulin,että nyt ne hakee meitä käräjille.Oikein pumpusta raapasi.Vähän rauhallisempaa kirjoittelua,please.#-o
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:22. |