|
|
||||
|
||||
|
***Etsintäkuulutus***
Halutaan löytää Corvette, joka ei ole maaliltaan sieltä maukkaimmasta päästä. Mielellään saisi olla haalistunut, naarmuinen, mutta kuitenkin ehjä siten, ettei ole kovasti paikkailtu. Auton pitäisii olla myös käytettävissä 9.6.2007 12.00--->
Olenko vain turha haaveilija vai löytyykö nyky-Suomesta vielä näitä selviytyjiä jotka ovat ILMAISEN myllytyksen ja Zaino käsittelyn tarpeessa. JOs löysit oman Corvettesi tekstistä, laita viestiä MIKSI JUURI SINUN VETTESI PITÄISI SAADA KIILTÄMÄÄN. Kuva olis kiva. Jani |
|
|
||||
|
||||
|
Ilmoittaudun vapaa-ehtoseks
![]()
|
||||
|
||||
|
Erinomainen kandidaatti, Nevadan auringon haalistama auto.
Lisää ehdotuksia, eihän sitä tiedä vaikka, tehtäisiin parikin autoa... |
|
|
||||
|
||||
|
Olisko tässä tarpeeksi haastetta?
![]() Nimim. "Varasinko maalarin ja kuitutyöt turhaan"
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Minulla olisi yli neljäkymmenta vuotta vanha kornetti jota kyllä saisi hangata ihan ilmaiseksi. Auto ( ja kuski) ovat aina kunnon myllytyksen tarpeessa. Löytyykö yöpymis mahdollisuutta kun olen täältä pöllönummelta ja matkaa on pitkälti.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
(heh, oli ihan pakko, sori, vitsi ei varmaan aukea monellekaan mutta mulla onkin kiero huumorintaju...) |
|
|
||||
|
||||
|
Muutes ois kyllä hyvä ehdokas tarjolla naarmuineen ja haalistuneella maalilla, mutta sentään jonkun pitää ajaa Lappeenrannassa kilpaa, kun muut on siellä isolla kirkolla vahaamassa autojaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
GeeeeeJiiiii!!!!!!! Tänne saa tulla vahaa!
![]() No oikei, ton pinnan kuntoon saamiseksi ei taida edes Zaino riittää? Sen varran rapautuneen haalistuneesta maalista on kyse kuitenkin.
|
||||
|
||||
|
Ilmoittaudun, tai siis autoni ilmoittautuu vapaaehtoiseksi.
Muutama kolo löytyy ja keulassa maali halkeilee, muttei haitanne? Eritoten olen kiinnostunut tietämään voiko ihmeaineella saada etukaaren yläosan "laikkua" pois. Jatkolipomisena voin luvata panostavani tuotepakettiin, jos kohteeni valitaan. Värin pitäisi ainakin olla kohillaan
|
||||
|
||||
|
Helvatti kun toi otsikko pelästytti! Mä jo luulin,että nyt ne hakee meitä käräjille.Oikein pumpusta raapasi.Vähän rauhallisempaa kirjoittelua,please.
![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|