![]() |
K&N ilmanputsari airboksiin Mikä tuotenumero?
Mikä tuotenumero on siinä suodattimessa joka menee L-88 airboxin sisään?
Vesa, eikös sulla ole sellainen |
Siis minä kysyin, Mikäköhän tuli koneeseen kun ei enää kirjaudu automaattisesti :shock: :?:
|
Voin katsoa illalla. Lukeeko siinä putsarissa itsessään se numero? Muistan kuitenkin mitanneeni sen ja se oli tasan 3 tuumaa - siis kun laittoi pöydälle lepäämään niin pöydän pinnasta aivan yläreunaan.
Mutta nuo L-88 Hoodit ja scoopit ja AirBoxit voivat olla valmistajasta riippuen hieman eri mitoituksella ja myös itse AirBoxin paikalleen liimaus/sovitus on aina vaihtelevaa loppumitoituksen suhteen eli suosittelisin että ensin asentaa AirBoxin täysin paikalleen ja sitten mittaa sen ympyrän joka reunalta että minkä korkuinen filtteri sinne väliin menee noin puolen senttiä pelivaran kera ja ostaa senmukaisen filtterin. Sen pelivaran sitten tiivistää superlonityyppisellä itseliimautuvalla (tai sitten itse liimaa :D ) kaistalla. |
Siis mullahan on tehdasuusi L-88 konepeitto jossa oli airboxi valmiina.
Nyt pitäisi laittaa vain kunnon systeemi. samantapainen kuin sulla. Tämän kesän ajelin kärpäsensilmäputsarilla kun mikään muu ei mahtunut airboxin sisään, enkä viitsinyt ruveta väsäämään putsaria kesällä. |
Quote:
Joko olet mitannut sen reiän joka reunalta minkä verran siinä olisi tilaa? Mun setup on long style L-88 Hood (en tiedä kenen valmistajan) johon siis jälkikäteen lisätty AirBox eli 100% varmuutta ei voi antaa mittaamatta, että sama filtteri sopisi meille molemmille. |
Luulen että reikä on samankokoinen, koska kaikki airboxit on tarkoitettu käytettäväksi L-88 putsaripohjan kanssa.
|
Sorry - unohdin jutun, mutta tässä nyt se numero: A140E8 jos vielä auttaa...
|
Kiitos.
eipä tuolla kiirettä ollut. |
| All times are GMT +3. The time now is 00:02. |