![]() |
Mistä pieni 6-koloruuvi tuumainen
Toisesta ajovaloluukun "saranasta" on pudonnut ruuvi allaolevan hydeemin kohdalta, ja ajovaloluukku hieman lonksuu.
http://www.ecklers.com/product.asp?p...0&dept_id=1475 En miljoonalaatikostani löytänyt ainakaan heti samanlaista. Osaako joku sanoa mikäs jenga tuossa on. Enpä viitsi alkaa irroittelemaan. tai jos on jossakin ylimääräinen ruuvi, niin saapi lähetellä mulle. |
Ota yksi ruuvi irti ja mittaa se jenga niin katotaan romulaatikko läpi
|
Pappa: "Ota yksi ruuvi irti ja mittaa se jenga niin katotaan romulaatikko läpi"
Hyvä idea. Ja jos ei löydy 6 kolomallia, nii voihan siihen laittaa tavallisella kannalla olevan, pääasia ettei luukku heilu aukiollessaan. |
Quote:
Juuri nöin. En ko osan kierettä muista mutta jos tavis 1/4 unc niitä mulla löytyy 6-kolona,tavallisena,rosteri tai sinkattu ja arp 12 kantaisena. Saa valita :) |
Jees. Mä mittailen kun seuraavaksi menen askartelemaan
Mitä pappikselta tai poppikselta ei löydy – sitä ei vettessä tarvita. |
Quote:
5/16 UNC. Vaihdoin viimetalvena noi puslat ja vanhat lojuu hyllyssä, joten oli helppo kokeilla mikä pultti siihen menee. Mulla noissa oli ihan normi kuuskantaiset pultit, ei kuusiokolot. |
Quote:
Sä saat WBBC ton vaikka ruuvihankinnasta kuusiolla tai ilman . Tai sitten mun hyllystä. |
Ok pappis.
Mä katon jos tulee muuatkin ruuvihankintaa ennen kevättä. Pari ruuvia ainakin näkyy puuttuvan konepeiton takareunan ritilästä. Voi olla että löytyy lisääkin ruuvipuutteita, kun käyn kaikki pultit ja ruuvit läpi ennen kevääntuloa? T72, panin yvtä yhden toisen asian tiimoilta... |
Quote:
Ota kaikista mallit mukaan kerralla,siipaise ruuvihankintaan ja päivitä miljoonalaatikko kerralla kuntoon:cool: |
Ideat vaan paranee, taidanpa tehdä ruuvireissun jo tälläviikolla
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:16. |