FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   c5 jenkeistä (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=9618)

c5ps 26.03.2008 16:54

c5 jenkeistä

Morjens!

Olen uusi jäsen täällä (seurannut kyllä jo pidemmän aikaa palstaa) ja nyt päätin kirjoitella, koska tein c5 tilauksen.... :cool:

Nyt odotellaan milloin sopiva osuu kohdalleen. 1997-1999 vuosimalli hakusessa ja mustana.

Kirjoittelen kun tulee edistystä asiaan....

zorvette 26.03.2008 17:07

Quote:

Originally Posted by c5ps
Morjens!

Olen uusi jäsen täällä (seurannut kyllä jo pidemmän aikaa palstaa) ja nyt päätin kirjoitella, koska tein c5 tilauksen.... :cool:

Nyt odotellaan milloin sopiva osuu kohdalleen. 1997-1999 vuosimalli hakusessa ja mustana.

Kirjoittelen kun tulee edistystä asiaan....

ota yysisti kyllä rahat menooo jo c3 kanssa

Corvette63 26.03.2008 17:24

Tervetuloa foorumille!

C5:sta vaan, kun taalakin on sopiva!

mikko. 26.03.2008 17:30

joku sanoi, että pitäähän jokaisella vähintään 3 vetteä olla :bounce: sillä mennään...

Toxic Flame 26.03.2008 18:49

Hoh-hoijjakata. On toi vaikeeta. Itsekin olen kattelemassa c5:sta ja oon nyt lähetellyt varmaan yli 20 sähköpostikyselyä ympäri eurooppaa ja jenkkejä. Tulokset ovat vaan olleet hieman heikkoja. Yhteenkään kyselyyn ei olla vielä vastailtu. :confused:

Sellainen juttu kuitenkin askarruttaa eniten et jos tonne jenkkeihin nyt menis itse paikan päälle ja sieltä löytyis oikea auto niin saako sillä ajaa: a) suomalaisella ajokortilla b) pystyykö sitä ylipäätään ajamaan ilman paikallista id:ta taikka osoitetta c) eikös vakuutukset ole aina henkilö- eikä autokohtaiset ameriikassa

Ois nimittäin kivaa ollu tehdä joku pienimuotoinen roadtrip omalla autolla esim. Pennsylvania->Miami....

Ilmeisesti tuollainen ei kuitenkaan onnistu? :rolleyes:

Corvette63 26.03.2008 19:02

Suomalaisella kortilla saa ajaa hyvinkin, ainoa ongelma on vaan vakuutukset, joita autoon et saa ellei osoitetta USA:sta löydy. Ellei jotain spesiaali vakuutus hommaa saa aikaisiksi.

Finnshark 26.03.2008 19:30

Hienoa c5ps! Tervetuloa mukaan joukkoihin ja muista pitää meidät ajantasalla autohankinnan etenemisestä! Nyt on taalan kurssi kohdillaan hankintoja ajtellen, kun vain olisi sitä rahaa... :cool:

Toxic Flame 26.03.2008 21:33

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Suomalaisella kortilla saa ajaa hyvinkin, ainoa ongelma on vaan vakuutukset, joita autoon et saa ellei osoitetta USA:sta löydy. Ellei jotain spesiaali vakuutus hommaa saa aikaisiksi.

Noissakin menee vissiin osavaltiokohtaisesti et vaaditaanko se autoliitosta parilla kympillä saatavissa oleva kansainvälinen osa mukaan...

Corvette63 26.03.2008 21:43

Floridassa/Californiassa/Arizonassa/Nevadassa on ainakin toiminut Suomi-lisenssi ilman mitään autoliitto lisäosia.

TorgueManagement 26.03.2008 22:01

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Floridassa/Californiassa/Arizonassa/Nevadassa on ainakin toiminut Suomi-lisenssi ilman mitään autoliitto lisäosia.

Varmaan saavat makeet naurut jos meet tarjoamaan autoliiton "Green Cardia"... :-) Mun kokemuksen mukaan Kelakorttikin riittää jos Visassa vaan on katetta... ;)

All times are GMT +3. The time now is 06:23.