![]() |
c5 jenkeistä
Morjens!
Olen uusi jäsen täällä (seurannut kyllä jo pidemmän aikaa palstaa) ja nyt päätin kirjoitella, koska tein c5 tilauksen.... :cool: Nyt odotellaan milloin sopiva osuu kohdalleen. 1997-1999 vuosimalli hakusessa ja mustana. Kirjoittelen kun tulee edistystä asiaan.... |
Quote:
|
Tervetuloa foorumille!
C5:sta vaan, kun taalakin on sopiva! |
joku sanoi, että pitäähän jokaisella vähintään 3 vetteä olla :bounce: sillä mennään...
|
Hoh-hoijjakata. On toi vaikeeta. Itsekin olen kattelemassa c5:sta ja oon nyt lähetellyt varmaan yli 20 sähköpostikyselyä ympäri eurooppaa ja jenkkejä. Tulokset ovat vaan olleet hieman heikkoja. Yhteenkään kyselyyn ei olla vielä vastailtu. :confused:
Sellainen juttu kuitenkin askarruttaa eniten et jos tonne jenkkeihin nyt menis itse paikan päälle ja sieltä löytyis oikea auto niin saako sillä ajaa: a) suomalaisella ajokortilla b) pystyykö sitä ylipäätään ajamaan ilman paikallista id:ta taikka osoitetta c) eikös vakuutukset ole aina henkilö- eikä autokohtaiset ameriikassa Ois nimittäin kivaa ollu tehdä joku pienimuotoinen roadtrip omalla autolla esim. Pennsylvania->Miami.... Ilmeisesti tuollainen ei kuitenkaan onnistu? :rolleyes: |
Suomalaisella kortilla saa ajaa hyvinkin, ainoa ongelma on vaan vakuutukset, joita autoon et saa ellei osoitetta USA:sta löydy. Ellei jotain spesiaali vakuutus hommaa saa aikaisiksi.
|
Hienoa c5ps! Tervetuloa mukaan joukkoihin ja muista pitää meidät ajantasalla autohankinnan etenemisestä! Nyt on taalan kurssi kohdillaan hankintoja ajtellen, kun vain olisi sitä rahaa... :cool:
|
Quote:
Noissakin menee vissiin osavaltiokohtaisesti et vaaditaanko se autoliitosta parilla kympillä saatavissa oleva kansainvälinen osa mukaan... |
Floridassa/Californiassa/Arizonassa/Nevadassa on ainakin toiminut Suomi-lisenssi ilman mitään autoliitto lisäosia.
|
Quote:
Varmaan saavat makeet naurut jos meet tarjoamaan autoliiton "Green Cardia"... :-) Mun kokemuksen mukaan Kelakorttikin riittää jos Visassa vaan on katetta... ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 06:23. |