|
|
||||
|
||||
|
c5 jenkeistä
Morjens!
Olen uusi jäsen täällä (seurannut kyllä jo pidemmän aikaa palstaa) ja nyt päätin kirjoitella, koska tein c5 tilauksen.... Nyt odotellaan milloin sopiva osuu kohdalleen. 1997-1999 vuosimalli hakusessa ja mustana. Kirjoittelen kun tulee edistystä asiaan....
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa foorumille!
C5:sta vaan, kun taalakin on sopiva!
|
||||
|
||||
|
joku sanoi, että pitäähän jokaisella vähintään 3 vetteä olla
|
|
|
||||
|
||||
|
Hoh-hoijjakata. On toi vaikeeta. Itsekin olen kattelemassa c5:sta ja oon nyt lähetellyt varmaan yli 20 sähköpostikyselyä ympäri eurooppaa ja jenkkejä. Tulokset ovat vaan olleet hieman heikkoja. Yhteenkään kyselyyn ei olla vielä vastailtu.
![]() Sellainen juttu kuitenkin askarruttaa eniten et jos tonne jenkkeihin nyt menis itse paikan päälle ja sieltä löytyis oikea auto niin saako sillä ajaa: a) suomalaisella ajokortilla b) pystyykö sitä ylipäätään ajamaan ilman paikallista id:ta taikka osoitetta c) eikös vakuutukset ole aina henkilö- eikä autokohtaiset ameriikassa Ois nimittäin kivaa ollu tehdä joku pienimuotoinen roadtrip omalla autolla esim. Pennsylvania->Miami.... Ilmeisesti tuollainen ei kuitenkaan onnistu? ![]()
|
||||
|
||||
|
Suomalaisella kortilla saa ajaa hyvinkin, ainoa ongelma on vaan vakuutukset, joita autoon et saa ellei osoitetta USA:sta löydy. Ellei jotain spesiaali vakuutus hommaa saa aikaisiksi.
|
||||
|
||||
|
Hienoa c5ps! Tervetuloa mukaan joukkoihin ja muista pitää meidät ajantasalla autohankinnan etenemisestä! Nyt on taalan kurssi kohdillaan hankintoja ajtellen, kun vain olisi sitä rahaa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noissakin menee vissiin osavaltiokohtaisesti et vaaditaanko se autoliitosta parilla kympillä saatavissa oleva kansainvälinen osa mukaan...
|
||||
|
||||
|
Floridassa/Californiassa/Arizonassa/Nevadassa on ainakin toiminut Suomi-lisenssi ilman mitään autoliitto lisäosia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Varmaan saavat makeet naurut jos meet tarjoamaan autoliiton "Green Cardia"...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|