| Matkakertomukset Kertomuksia, sattumuksia ja paikkoja matkoilta tai kyselyitä matkapaikoista autoharrastajan näkökulmasta. |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Hehhee... jätit näköjään hienotunteisesti pois sen puhekuplan, jossa oli itse kuvaajan (ts. Ferrarin omistajan) tyytyväiset myhäilyt.
|
||||
|
||||
|
Clowns to the left of me, Jokers to the right...
Quote:
No joo, onhan toi ihan hauskaa, tosin machoilua kovasti vähensi mm. se että olin matkassa lapsen kera, rajasin tuosta kuvasta pois yhden sairasta äitiään Audilla kuskanneen naisen, josta tarjouduin ottamaan kuvan pienen tyttärensä kanssa, mutta kamera ei toiminut, mikä käy ilmi tästä rajaamattoman kuvan reunasta: ![]() Niin, ja ne kuvat mitkä oli noin niinkuin perheelle... (mutta menköön, eiköhän tässä olla jo vähän niinkuin perhettä) ![]() ...ja sitten alkoi homma taas karata käsistä... ![]()
|
||||
|
||||
|
Hyvä hevipitkatukka. Toivotaan onnistunutta palautumista. Luulis et Fertsu osais tehdä sillä hinnalla nätimpää koria+parempia tulppahommia mut no go.
(Räikköselläkin aina joku vikana..) Vetäisin kerran Riäkkylan (Rääkkylä ympäri kierros-jns just vahatulla Vetellä, Red Devil) lossiin niin ukkeli katto 2 x et mitä ihmettä? Morjesteli.. |
|
|
||||
|
||||
|
No kori on mun makuun ihan napakymppi, varsinkin kun perhettäkin mahtuu mukaan ja laukutkin. Nyt ei menty vuorten yli mut ainakin viis kertaa tuli käytyä Sveitsissä neljän päivän aikana.
Yli 3000km takana, tuulilasin pyyhkijän fiksaus oli helppo ja kaikki toimi nyt kun vein auton huoltoon (jakopään hihnat, laatikon öljyt jne) aiheesta lisää myöhemmin kun saan kateltua vähän kuvia.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|