|
|
||||
|
||||
|
taas yksi Suomalainen C5:n omistaja lisää!
Tervehdys,
Tosiaan mukava lukea forumia, paljon tarvittavaa materiaalia, itse olen kohtalaisen aloittelija yleensäkin autojen kanssa, mutta nopea oppimaan tarpeen tullen! Asun itse Kazakhstanissa, ostin Dubai'sta Corveten, joka oli tuotu Japanista (Katit + km/h mittarit). 1. suunnitelma ajaa auto Suomen satamaterminaalista Almatyyn, Kazakhstaniin (6000+km) Venäjän läpi. 2. Testdrive ja tuunaus Tuossa minä ja corvetteni Dubaissa. (vm -00) http://tinyurl.com/2arbw8 Terveisin, Michael K. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Auto on ainakin oikean värinen
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitkä on matka,kirjottele miten reissu venäjällä meni. Itseltä vois jäädä matka väliin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitkä reissu
Itseasiassa kaverit sen ovat ajaneet jo useampaan kertaan, otan yhden viidettä kertaa matkalle lähtevän mukaan isolla maasturilla niin vaikean paikan tullen voi lähteä sillä etsimään sopivia apuvoimia! Matka kuulemma on pitkä ja vaarallinen mutta mikäs tässä kun puhuu Venäjää sujuvasti niin eiköhän se matka taitu, pitää vaan ottaa rauhallisesti! Siellä ne poliisit on ihan hulluja, pyytävät jopa 200 dollaria pienistä ylinopeuksista, meillä täällä Kazakhstanissa ennen vanhaan sai ajaa moottoritiellä poliisin asettaman 40km lapun ohi 195km/h tutkaan ja 100usd pääsi jatkaan matkaa heti
|
|
|
||||
|
||||
|
Komee on auto. Ja maailmaa jo nähnyt. Varovaisesti vaan Venäjän reissulla
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa, kaunis on tuo hommaamasi C5 kyllä
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa finnsharkille! Melkoinen reissu on sinulla edessä! Laita tosiaan kuvia ja infoa matkan varrelta, mielenkiintoinen matka tulee varmasti olemaan. Toivottavasti auto matkaa ehjänä vielä joskus takaisinkin Suomeen lyhyen satamapyrähdyksen lisäksi!
|
||||
|
||||
|
Kuvia vielä
Tervehdys,
Olipas vaikea saada kuvia nettiin ennenkuin muisti että onhan meillä tuo irc-galleriakin käytössä... IRC-galleriaan! sis. Kaikki kuvat Auton ei ole tarkoitus tulla takaisin ollenkaan, teen kaikki paikallisten lakien mukaan, jotka eivät ole ihan samat kuin Suomessa, sillä täällä ajellaan vielä lyijyllisellä bensalla eikä mitään ihme rajoituksia tehoista ole! Jos turbonkin jossain vaiheessa saisi itse bolt-on tyyppisenä paikalleen... josta itseasiassa pääseekin asiasta toiseen, onko teillä STS Turbo + Automaattilaatikko kokemusta ? Minulla olisi kiikarissa vähän reilu 500hp jota ymmärtääkseni alkuperäinen laatikko tuskin kestää, vielä kun kaasujalka on kohtuu raskas ja asumme 800m korkeudessa, tosin 10km päässä on "alppihiihtokeskus" joka nousee yli 1800m (keskus siis, mäet yli 2600m). Sinne menon jälkeen on aika harva auto missä ei vaihdelaatikosta tulisi "sulotuoksuja" |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä vakioloota on kovilla ja se kannattaa vahvistaa varsinkin jos on raskaampi kaasujalka,multahan tuo loota porsi alkukesästä. Mulla on vortecin remmisatsi kiinni ja tyytyväinen olen ollut. Kyllä tuolla remmillä 500 heppaa irtoaa ja vätöä yli 700nm. Tosta löytyy linkki andyn sivuille https://www.aandacorvette.com/cart/s...p?MainCatID=18 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|