|
|
||||
|
||||
|
Lämppäri ei toimi
Eli tosiaan lämppäri ei puhalla ollenkaan. Näytössä kyllä vaihtuu puhallusvoimakkuus ja lämpötila. Läpätkin luultavasti toimivat koska puhallussuuntia vaihdettaessa kuuluu aina pieni "surina". Vika alkoi jo viime kesänä. Puhalteli silloin tällöin kun huvitti. Mitähän kannattais tsekata (sulakkeet on katottu). Kyseessä on vm.-88
|
|
|
||||
|
||||
|
Lämppärinmoottorin lähellä on yksi moninapaliitos mikä on herkkä hapettumaan. Eli seurailet puhaltimesta lähtevää piuhaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oli ihan samat oireet, kun sun kärryssä nyt. Moottoria kopauttamalla se saattoi lähteä pyörimään, ja pyöri koko reissun hyvin, mutta ei sitten taas uudelleen liikkeelle lähdettäessä puhaltanut mitään. Jakelta uusi suoraan hyllystä, eikä ollut edes kallis.
|
||||
|
||||
|
Puhallinmoottori vaihdettu mut on edelleen mykkä kuin rippikoulupoika naistensaunassa. Puhaltimelta lähtevät piuhat suuntaa jonnekkin koneen toiselle puolelle enkä ainakaan heti paikallistanut mitään isoa liitintä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ok, 88 on sitten jo erilainen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Otas nyt sitten jonkunlainen koetinlamppu tai mittari käteen, ja kattoppas tuleeko virta lämppärin moottorin piuhalle, kun laitat virrat päällä puhaltimen päälle, ja maa on ihan yhtä tärkeä. Jos ei tule, niin sitten tarvii vaan lähteä piuhaa takaperin hakemaan paikkaa, jonne virta tulee, ja silleen löytää katkos paikka. Ainakaan mulla puhallin ei lähde läheskään aina heti puhaltamaan, vaan minulle tuntemattomalla logiikalla usein viiveellä! Itse "joudutan" tota prosessia painamalla puhaltimen pois- asentoon ja sitten esim tuulilasille, econ, tai jollekkin muulle moodille, jolloin se alkaa puhaltaa. Vähän sellasta räpläämistähän se joskus on.
Nobody is perfect, except captain. Last edited by V-P : 24.10.2008 at 18:33. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|