|
|
||||
|
||||
|
pissapoika katsastuksessa ?
eli onko tietoa tarviiko olla pissapoikaa 57 vuosimallisessa autossa
vaikka aluperin sitä ei ole asennettu tehtaalla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun koslassa ei ole koskaan aiheesta puhuttu, koitettu eikä myöskään pyydetty katsastuksessa elikkä sanoisin että koita katsastaa ilman
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
(ja läpi) ilman pissapoikaa.
|
||||
|
||||
|
Mulla katsurit halusivat -55 Chevystä aina koklata myös pissapojankin
![]()
|
||||
|
||||
|
Iso injektioruisku ohjaamoon ja letku sinne ikkunalle. Se toimii sen kerran kun katsuri siitä puristaa
Siis oikeesti, mun '66 Lantikassa on tehtaalta about tommonen. Säiliöön ei montaa desiä mahdu ja siitä sisällä olevasta pumpun painonapista joutuu painelemaan muutaman kerran ennenn kuin se spruittaa lasille mitään mutta kelpaa. Ei siis mitään sähköä koko hommassa. Pumppaat manuaalisesti ja sitten tulee jos on tullakseen... Ps. mulla ei '70:sestä tarkistettu mitään muuta kuin rungon numero ja renkaiden leveys. Hyvä koska ei pyyhkijät toimineetkaan eikä pissapoikaa ollut ollenkaan.
|
||||
|
||||
|
Quote:
55 chevyyn puuttuvasta pissa pojasta. Jos se koskeekin 55 mallia eikä 57:kaa koska onhan se 57 paljon hienompi
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voipi olla, muttei -55:sta hienompaa olekkaan. 57 on ku mikäkin joulukuusi kaikkinen siipineen ja kromeineen Mutta aina sen pissapojan nupin ettivät ja vettä ruikkivat. Pyyhkijöillä ei niin väliä ollutkaan, kun ei ne oikein koskaan toiminutkaan. Riitti kun sano, että ei nää alipainejutskat oikeen koskaan kunnolla toimi
|
||||
|
||||
|
Minä se korjasin -71:n pissapojanpumppua about kymmenen tuntia ja sain sen ihme kyllä toimimaan....
...arvatkaapa kokeiliko katsuri sitä......ei tietenkään..... ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulemma -55:ssa on pissapoika pakollinen mutta tuulilasi ei (huurteenpoisto pakolliseksi -56, tuulilasipakko vasta -58 )
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|