|
|
||||
|
||||
|
Mikä osa kyseessä?
![]() Eli mikä on tuo nuolen osoittama osa akun takana? |
|
|
||||
|
||||
|
Kuva ei näy (ainakaan minulle).
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks se ole se jump start post tai joku semmonen eli mihin tulee vissiinkin akulta virta suoraan tai virtalukon ON-asennossa. |
|
|
||||
|
||||
|
Eiks tossa vaan jaeta akun + napaa vähän sinne sun tänne... Ja kaikki tai suurin osa aikankin on vielä niitä "flusible linkkejä".
|
||||
|
||||
|
Paha tuosta kuvasta sanoa, mutta taitaa tosiaan olla se jakorasia
![]()
|
||||
|
||||
|
Kiitokset tiedosta. Tosiaan akun ja ohjaamon välissä oleva morkula, johon johtoja tuntuu tulevan aika monta. Vähän hankala edes nähdä sitä kunnolla saati saada kunnon kuvaa. Ihmetytti vaan, kun siihen menee uutta ja vanhaa kaapelia.
|
|
|
||||
|
||||
|
Se on auton virranjakoblokki, kuten Teme ja MikkoM toisin termein arvelivatkin. Oranssit on fusible linkkejä. Tässä vähän selkeempi kuva keksinnöstä ilman akkua. Kannattaa käsitellä varoen, mulla muovit mureni käsiin ja vaati epoxilla läträystä, että sain palautettua toimintakuntoon.
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttää aika rapsakoilta noi sunkin flusible linkit. Et oo suunnitellu mitään fiksua fiksausta siihen? Ite funtsinu että tota kasaa tollasena enää kattele. Jotain pitäis keksiä...
|
||||
|
||||
|
Hä, mikä vika niissä on? Vetäsen silikonirasvaa pintaan ja ne näyttää taas kuin just tehdyiltä. En meinaa tehdä niille mitään ennen kuin alkavat sulaa. Sarjassamme osia joita don't fix it if it aint broken...
Sulakkeilla niitä ei voi korvata eli jos korvaa niin pitäis jostain ostaa samanlaisia tilalle.
|
||||
|
||||
|
Sitäpä juuri... Mistäs sais uutta? Mulla on ainakin sen verran haperoa, ettei uskalla ees harkita mitää rasvaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|