|
|
||||
|
||||
|
Startti
Moi Kaikille,
Olen asentamassa katkaisijaa käynistykseen, ja minulla on ongelmia johtojen kanssa Ja auto: L98 1990. |
|
|
||||
|
||||
|
Selitäpä vielä mitä yrität tehdä, ei oikein auennut? Olethan huomioinut, että autossasi on käynnistyksenesto (toteutettu avaimessa olevalla vastuksella)?
Täytyy myöntää, että en kovin hyvin osaa lukea GM:n sähkökaavioita mutta 91:n huoltomanuaalista tihrustaen: 1. 2 x pun tulee virtalukolle akulta fusible link T:n läpi (parikin eri johtonippua matkalla - C100 ja S247) 2. keltaisia pari kpl menee starttireleelle (josta eteenpäin laatikon vaihdekytkimelle ja siitä eteenpäin solenoidille) ja yksi crank A/B sulakkeelle 3. oranssi antaa sahköä mm ilmastoinnin ja ikkunoiden sulakkeille sekä aux sulakerasialle 4. pinkki taas menee CCM, INJ 1, INJ 2, Airbag, mittarit, cruise ja parille muulle sulakkeelle + virranjakajalle Käynnistyksenestosta sanotaan: CCM antaa virtaa starttireleelle vain silloin kun k-esto ei ole päällä. K-eston kytkentäkaavioita on myös pari sivua. No, en tiedä oliko apua mutta ton verran sain irti pikaisella lukemisella. |
|
|
||||
|
||||
|
Niin toi olin minä. Ei näköjään riitä se, että tänne täytyy logata joka kerta uudestaan sisään mutta senpäälle systeemi heittää pihalle itsestäänkin jos on muutaman tunnin pois koneen äärestä
|
||||
|
||||
|
Koneet näköjään toimii eri lailla, mä kirjauduin sisään joskus maaliskuussa ja oon sillä reissulla vieläkin.
|
|
|
||||
|
||||
|
En ole minäkään kun kerran logannut sisään tammikuussa ja aina muistaa kone loggautumisen
|
||||
|
||||
|
Suuret kiitokset Toni vaivannäöstä. Olen asentamassa todella starttinappia Vetteeni. Kun menen autoon laitan avaimen lukkoon ja painan starttinappulasta koneen käymään, just for fun
Asennuksen piti olla sellainen just plug in, mutta harvemmin ne sellaisiksi osoittautuvat. Vielä kerran suuret kiitokset Tonille. Ilmoittelen, koska Vetteni kärrätään lähimpään autosähköasentamoon. Aikaa ei ole paljon; kesä on jo kohta ohi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistä löysit tollaisen setin? Yleensä noi plug n play vehtkeet on kaikkea muuta kuin what it says on the tin! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|