|
|
||||
|
||||
|
Penkkien verhoilu
Onko muilla tarkoitus uusia penkkien verhoilua tulevana talvena? Olisko hyviä vinkkejä paikoista, jossa olis hinta/laatusuhde kohdallaan. Vai kannattaako tilata valmiit verhoilut jenkeistä ja sitten täällä vaan asennuttaa ne?
Mulla olis kyseessä C3 ja nahkaa pitäis olla ainakin ns. kuluvat osat. |
|
|
||||
|
||||
|
Pistäpä vähän hakua peliin, tästä on keskusteltu täällä tänä vuonna enemmän kuin laki sallii.
Mutta, ei missään nimessä kannata tilata jenkeistä valmiita päällisiä. Samaan hintaan saat suomesta kunnollisen verhoilun.
|
||||
|
||||
|
tullut nähtyä nipa79:n, Tonih:n ja pappatunan penkit ja verhoukset, jotka kaikki tulivat samalta kaverilta, joka kirjoittelee täällä nimimerkillä IvvN, jälki ja laatu A1:sta. Mitään valittamista en löytänyt myöskään Rokkan penkeistä ja ratista kun niitä olen käynyt hipelöimässä. Ja palvelu pelasi myös hänellä ja macholla hyvin. Itsekään en lähtisi enää americasta tilaamaan muovista nahkaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
mä ainakin voin suositella tätä meidän foorumin IVVN:ää, ei todellakaan tullu mieleen tilata ameriikan kumilehmän selästä tehtyjä kuoria varsinkin kun nekin olis pitäny vielä asentaa niihin jakkaroihin
|
||||
|
||||
|
Oulun poijjaat Rokan ja Machon kanssa samoilla linjoilla eli rajan takaa penkit. Erittäin tyytyväisiä ollaan oltu
|
||||
|
||||
|
Hankin CorvetteAmericalta nahkaiset seat covers, asennuskitin, ja uudet seatbacks, jotka kaikki asensin itse. Tavara on mielestäni varsin laadukasta, vaikka asennusjälki ei tietenkään ole ammattilaistasoa. Se kuitenkin riittää minulle, kun kyseessä on käyttöauto. Ja onpahan sekin sitten itse tehty. Kaikki kunnia ammattiverhoojille ja muidenkin alojensa ammattilaisille - itse kuitenkin ratkaisin asian näin - ja selvisin 1/3 kustannuksilla verhoomopalveluihin verrattuna.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mie aattelin, että vois tilata valmiit päällyset ja mennä vapaaopiston verhoilukurssille, jossa laittas. Tosin tällä hetkellä penkit on vielä sen verran hyvässä kunnossa, että kelpaa ellei museorekisteriin aio laittaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Noin entisointimielessa niin eikos noi (verhoomossa) uudelleenverhoillut jakkarat ole hiukan "liian hienot"? Kun ei alkuperainenkaan nyt ole niin priimaa... Ehken lahempana alkuperaista noi ameriikan kuminahat?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En tiedä C3:sta mutta C4:iin maksaa seat covers $700 eli luokkaa 850 euroissa kuluineen + asennus ja foamien kanssa $1200+kulut. Eikös eestinmiehet tehneet käsin penkit luokkaa 500-600e ja Ivankin alle tonnin sekä Eugen tasan tonnilla. Eli taitaa kyllä realistisesti mennä ihan toisin päin tuo kulupuoli ja käytetty nahka ja työ on parempilaatuista kuin jenkkikamassa. EDIT: näyttäis C3:een nahkapäälliset maksaa ilman asennussarjoja ja seatbackeja $400-500. Siihen noi sarjat jne + kulut niin verhoilijan palvelut ovat taas edullisempia. Halvalla olet siis saanut jos 200¤ tuli maksamaan koko homma. |
|
|
||||
|
||||
|
Hienot ( joskaan ei välttämättä ne halvimmat ) verhoilut tekee Verhoomo Prima/Hki. Omat puukiilat on olleet sen verran vähän ajettuja, etteivät ole tarvinneet verhoilua, mutta pariin muuhun vessaan ( GM/USA ) olen teettänyt verhoilut tuolla. So***** hinta ja aikataulu pitävät aina ja jälki on mielestäni hyvinkin kelvollista. Erityisesti kustom-ukkojen suosiossa, mutta stanu-verhoilut onnistuvat myös.
Tässä työnäytettä: |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|