|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sen paskaisen rähjätallin ylläpitäminen on vain paljon helpompaa
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mä aina siivoan tallini kun olen puuhannut jotain.
Talli on samalla mulle "oma huone" jossa on lehtiä, kirjoja, pieni jääkaappi sekä laiskanlinna. Nykyjään kun ei tule pubeissa enää käytyä, niin siellä voi joskus viettää talli-iltoja, ja turista kavereiden kanssa, keskiolutta särpien. Aika ahdas se kyllä on, noin 17 neliömetriä, mutta onneksi Corvette ei ole mikään iso auto. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on kans tallissa sellainen oleskelutila jossa on kavereiden kanssa istuttu iltoja, mutta ku mulla ei oo lämmitystä
|
||||
|
||||
|
Osta sähköpatteri jonka kytket päälle hyvissä ajoin aina kun on talli-ilta tiedossa. Ja kosteudenpoistorasioita laitat myös talliin.
Pikkuveljelle eristät pressuverholla oman osaston ja käsket siivota jälkensä. |
|
|
||||
|
||||
|
Nää on makuasioita, mutta mä tykkään kans siitä että talli siisti ja suht puhdas. TV ja pari tuolia löytyy, mutta jääkaappi on vielä puutelistalla.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
no sellaisia lötyy joskus kepöstä suht.edullisesti jenkki mallin jääkaappeja kävin sellaisen hakemassa frendille punaisen 80 egellä!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla talli on aivan karmeessa kunnossa, pitää ens viikon aikana saada toi Oranki konttorin kautta talviteloille tonne hallille ja tuoda toinen tilalle, siivota kuitenkin talli pitää ensin!
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|