|
|
||||
|
||||
|
Onpa melkoista touhua
|
||||
|
||||
|
Niinpä niin, meille köyhille kallista mutta kaikille saman hintaista.
Laskiskelin tos just et vuosi sitten rental klubiin oli liittynyt jo 200 ihmistä ja sehän tekee ku kertoo sen 3500 ekellä ni jo 700000! Kyllähän sillä jo jonkinlaista kalustoa pystyy hankkimaan ja järkkäilemään kekkereitä jäsenille. Ilmeisesti kannattavaa toimintaa ku heillä kalusto vaan lisääntyy ja toimistoja perustetaan uusille paikkakunnille. Ei varmaan kovin hellää kohtelua saa noi autot ja laitteet, ferrarinkin olen kuullut poistutettavan kovalla kädellä täällä Tampereen maisemissa, ihmekös tuo jos maksat autosta vaikka olet klubilainen niin jonkun 500 ekee/vuorokausi...
|
||||
|
||||
|
Moppe90 kävin itsekkin viime kesänä tuolla esittelyssä hesan toimipisteessä. Olin myös osallistunut netin kautta arvontaan ja sitten soittivat et haluanko tulla esittelytilaisuuteen et saa kahvia ja pullaa. No oli silloin kesäloma ja päätin et voihan sitä mennä aina kattomaan. Sit menin sinne ja vetäsin corveten siihen etuoven eteen=)
No menin sinne kattelee autoja ja hiukan llimpparii hörpin siinä. Sit esittelijä kertoi et mitä kaikkee järjestävät vuoden aikana ja kuinka halpoja nää perusavot onkaan. Ja perushehkutusta ja kysyi hiukan miten paljon olen autoista kiinnostunut. Ja kyseli et olisinko kiinnostunut kerhoon liittymisestä. Sanoin et ainakin nyt vaikuttaa hyvältä. Sit käytiin ajelulla sil olisko ollut 320 beamari avo ja automaatilla...kauheen mikä etana ja maksaa tuplasti mun vetten hinnan huhhuh. No enivei sit mentiin taas pöydän ääreen ja sit pöytään tuli se joku onneton julkkis suuresta seikkailusta Mare tai joku. sit ne oli vaan et kyl syt hyväksytään kerhonjäseneksi. Sit olin odottanut koukkua jo pitkään ja sit heittivät et eli se maksaa 3500eur tai 4900 et saa tyttöystäväkin ajella samalla vuokrauskerralla. Olin et joo en kyl tollasta summa voi ti haluu laittaa vaik makeita autoja teillä onkin. No sit olivat et meiltä saa rahoituksen osamaksulla etc. ja sit olivat et meil on jäsen raja koko suomessa 500 (jos muistan oikein) ja nyt on enään 30 jäljellä et pakko päättää nyt. Sit kun sanoin et mulla on jo urheiluauto ja laitan tommoset summat siihen. Niin sit se Mare oli hiukan ärsyyntyneen tuntuinen ja sanoi et Paljonko sä oikein luulit tän maksavan?? Totesin asiaan et en olettanut mitään ja eihän tätä osakekkeen ostoa missään edes kerrottu ja varmasti olisin jättnyt tulematta. Se siitä mut kyl on sellasta puol hämärää bisnestä kun vedätetään asiakasta loppuun asti ja sit. Mieti nyt pistää 3500euroo ja sit saat vain 600eurollla sen ferrarin päiväksi eikä vaimoskaan saa ajaa. Ja muistakaa se et niissä on 2000euronomavastuu eikä siihen saa pienennystä eli periaatteessa kun meet ajaa niin pakko olla sen verran pakissa tai muuten oot kyl pulassa kun ruttaat ferrarin kanttariin. Jep et silleen pakko täs ajan kuluksi kirjoitella=)
|
||||
|
||||
|
Juu, tuollainen tilaisuushan se olisi kuulemma ollut, en mennyt loppujenlopuksi sinne ollenkaan, krapula oli parempaa viihdettä..
Sitäpaitsi 500:n jäsenraja on varmasti täyttynyt jo, tuskin olisivat halunneet minua enää jäseneksi vaikka olisin maksanut tuplahinnan.
|
||||
|
||||
|
Oliko tuo sama porukka jolla oli se keltainen Ferrari American car showssa?
Näitä juttuja kun on lukenut ei tehnyt oikein mieli osallistua arvostaan.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
niin 500:an jasen raja mita sit kun firma meneekin konkkaan sinne menis sit 3500e kylla sillakin summalla ajelee ja kunnostelee vettea aika paljon. yrittivat muakin joskus saada ns.huijattua mukaan sit lopulta kun kuulin ton jasen hinnan niin johan pomppasin ylos tuolista ja painuin himaan....ei voinut kuin hymyilla koko touhulle! mutta eihan se ole hullu joka pyytaa vaan se joka maksaa |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|