|
|
||||
|
||||
|
Erikoisautovuokraamo Rental
Tänään soitettiin että olen voittanut 100€ lahjakortin kys puljuun, perus skeptisyys nostaa päätänsä, sillä pitäisi mennä paikan päälle käymään. Imeisesti jokin markkinointi tilaisuus odottaa?
Mahtaakohan lahjakortin saada vain puhtaana käteen ja sillä hyvä http://www.rental.fi/ Kokemuksia?
|
||||
|
||||
|
Joo-o.....ja Ferrarin vuokra ei ton "LAHJAkortin" jälkeen ole kuin 1900€/vrk
...Ja uuden kuplan avomallista maksaisit vain 140€/vrk alennuksen jälkeen.... Maksakoon ketä kiinnostaa.... rahaa et todellakaan firmasta ulos vie vaikka ois presidentin allekirjoitus lahjalappusessa... Jusa
|
||||
|
||||
|
Niinhän se on laskettu että kauheasti ei hyötymään pääse. Jos heittäis 30€ lisää ja vuokrais vesiskootterin, vois olla mukavaa puuhaa kesäkuumalla.
|
||||
|
||||
|
Ei voi muuta sanoa, kuin että hurjat on hinnat pojilla...
Esim. nuo avo- BMW 320 ja MB SLK200, jota ei nyt hyvällä omallatunnolla voi sanoa kovin erikoisiksi tai urheiluautoiksi Tuolla ilmoitetulla vuorokausihinnalla vuokraa esim. saksassa ko. pirssin koko viikoksi. Eikä tarvitse olla "osakas", kunhan osaa kävellä lähimmän Aviksen tai Hertzin tiskille. |
|
|
||||
|
||||
|
Onpa tuo Ferrarin vuokra vähän ..tanan kallis
Ja Hummerikin 490€/vrk
|
||||
|
||||
|
Joo, ne soitti mullekkin 2 viikkoa sitten. Kysyi olenko kiinnostunut erikoisautoista. Johonkin arvontaan olen kulemma osallistunut, jonka takia soittivat.
Mä sanoin että "olen, mulla on kotona tallissa Corvette, Hummeri, AC-cobra, Audi ja HEMI Challenger, ja lisää hommataan sitä mukaa kun ehtii" Tyttö sanoi "sulla on sitten asiat kunnossa" Hitto kun olisikin tuollainen tallivarustus...... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Tässä minun kokemukseni Rentalista:
About vuosi sitten pistin netin kautta nimen arvontaa jossa voittona oli joku 230 slk mersun räppänä päiväksi käyttöön. Soitttivat sit hetken päästä et kiinnostaiskos erikoisautot. Kävin esittelyssä jossa kerrottiin firmasta sitä sun tätä ja annettin kuva homman edullisuudesta, puhuttiin vain kyseltyäni jostain jäsenmaksusta joka oli vuosittain luokkaa 70-80 ekee. Noh ajattelin et ompas edullista jos tolla maksulla saa vuokrailtua laitteita suht edullisesti (poisluettuna ferrarit ja hummerit) et jos joskus vaikka vesijettiä tai kyykkypyörää kokeilis. Annoin mielestäni kuvan et olisin kiinnostunut liittymään mukaan rentalin klubiin et saan vuokrailtua siis edullisemmin ja pääsisin mukaan klubin järjestämiin juttuihin, mutta henkilö joka esitteli tätä touhua sanoi vain et mieti nyt vielä ja juttele kotonakin tästä asiasta vaimosi kanssa ja sanoi saman useampaankin kertaan. No asia jäi sit siihen ku mitään sopimusta ei siis saatu aikaiseksi. Yllätyksekseni kuulin sit kaverilta et eipäs se olekaan niin halpaa touhua kuin minun annettiin ymmärtää nimittäin ensin pitää liittyä kerhoon joka maksoin vuosi sitten noin 3500 ekee ja sit vielä vuosimaksu päälle! Ihmettelen sitä vieläkin et miksi tosta 3500 ekestä ei puhuttu missään kohdin, sanottiin vain et juttele ny vielä kotona jne... Erikoista touhua ja olen varma et 100 eken alennuslippu jää kyl käyttämättä ja liittyminen ko. hommaan mukaan on kyl historiaa. (suorastaa sikakallis touhua) Noh onneksi on ittellä Corvette ja taivas vain kattona :P Et tällainen tarina....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Saitko kuitenkin sieltä 100€ kupongin? Itselle tuli äsken kirje mutta kuponkia ei näy missään, tuli vain epä"onnennumero" minkä kanssa pitäisi vaivautua sinne.. Paljon ihmisiä he onnistuvat kuitenkin naruttamaan, osa katuu jo seuraavana päivänä, mutta peruutumaksu on 35% summasta eli noin 1000€ Sitäpaitsi kaikkien vuosimaksujen ym jälkeen autoissa on vielä kilometriraja vuorokaudessa mikä taitaa olla ferrarilla 200km jonka jälkeen ajaminen maksaa extraa..
|
||||
|
||||
|
Joo kyllä kupongin sain ku kävin kuuntelemassa sen esittelyn. On muistaakseni vielä jossain jemmaassa, voin luovuttaa sen jollekin halukkaalle jos on tarvista...
Sen verran oli kumminkin hyvää palvelua et kyselin samalla ku kävin kylässä et jos sain vuokrattua vaikka sen 500 E meben hääautoksi ku sellainenkin oli hakusessa just silloin ni tää esittelijä neitonen kyl tarjoutui kuskiksi ihan maksutta mut sekin juttu tyrehty siihen et se ainoo viissatanen mebe oli just varttu tarvisemalleni päivälle.. Et se siitä..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|