|
|
||||
|
||||
|
Kyllä se vaan on helpompi kun käy kumpaakin itse koeajamassa ja päättää sitten..
Näin c4 vai c5 kysymyksenä jokainen "äänestää" omaa suosikkiaan..tai mielipidettään..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin ja sulla tulee kilometrejä xx.xxx per kesä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tietty jos ainoaksi kärryksi on ostamassa ja ikää alkaa olemaan eikä enää taivu niin mielummin ottaa sen pappa mallin.. |
|
|
||||
|
||||
|
Olen etsinyt, ja muutaman löytänytkin, todella vähän ajettua yksilöä molemmista malleista.
Esim Rogerilta löytyy 14tmiles ajettu HIENO C4. Värikin olisi minulle mieluisa. http://www.rogerscorvette.com/carNew...=inv/96c_12535 C5 malleja löytyy myös vielä pienemmillä maileilla, ja ne ovat samanhintaisia, tai jopa halvempia, kuin nuo late C4 vähänajettuina. Jännä juttu sinällänsä. Ruvenneeko C4 huippukuntoisena olemaan jo pienoinen harvinaisuus myös bubbalandiassa. Autoon kulkeminen ei ole ongelma. Käytän moottoripyöränä kadulla mm CBR1000RRää, joten jos joku pyöristä tietää, tietää myös miten krymppaantuneeseen ajoasentoon viittaan Kilsoja tullee kesässä varmaan noin 10-15 tonnia, joten ajoon se auto ostetaan. Talviajoa ei tule olemaan. Pienimailista peliä haen siksi, että etsin mahdollisimman vakiota/tuunaamatonta peliä ja hankittu auto tulee jäämään itselle ns for good. Ja jos tuunaamaan lähden, haluan tuunata sitten itse sen (pilalle) Totaaliset projektipelit ovat sitten erikseen. Kiitos kommenteista kaikille. Niitä on mukava lueskella ja antavat mukavaa lisätietoa. Lisää vaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Viimeisen viestisi perusteella sen kummemmin perustelematta totean, että valitse C5. Rogersilla on hyvä valikoima ja ne autot on ihan oikeesti hyväkuntosia. Kävin helmikuussa kattelemassa.
Roger sanoi, että ne ei oo siellä myytävänä siks, että ne on Corvetteja vaan siks, että ne on hyväkuntoisia, vähän ajettuja ja alkuperäisessä maalissa olevia Corvetteja joita on vähän hankalampi löytää kuin tusinatavaraa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos puhutaan urheiluautosta niin sopivasti turhasta "limusiinivarustuksesta" riisuttu C4 (1450 kg tai alle) antaa C5:ta "aidomman" urheiluauton tunnun kovan alustan ja heppoisen (= kevyen) korinsa ansiosta.
Meikäläisen ruumiinrakenteella (kapea lantio ja levein osa on hartiakorkeudella) istun C4:ssä kuin F1 ohjaamossa polvet lähes suorina, ja siis sporttipenkki melko takana selkänoja pystyssä. Sport-penkki puristuu tiukasti vartalon ympärille, ja vyö lukitaan niin ettei asentoa voi vaihtaa vyötä avaamatta. Stereot on, mutta ei niitä V8 jylinältä viitsi/voi kuunnella kuuloansa vaarantamatta. Jalkatilaa on juuri sen verran että jalat ei polkimilta pois lipsahda. C5, kuten yllä on mainittu on tilavampi, mukavampi ja runsaasti varusteltu. Minun mielestäni täysin varusteltu C5 on liian raskas (1745 kg) ja ylivarusteltu urheiluautoksi, joten jos/kun C5 Corveten hankin niin kevennetyn ja riisutun mallin ellen siirry suoraan C6 malleihin. Jos nyt 2 v kokemuksen jälkeen näillä tiedoilla olisin vetteä hankkimassa ottaisin vm. 92-96 ZR1 Corveten (tai C5 Z06) josta riisuisin aika tavalla mukavuusvarustetta ja modaisin sitä sen suuntaisesti kuin Juzzi on radalla kovaa ajettavaa vetteänsä modannut. Juzzin Corvetessa on juuri sellaista munaa mitä urheiluautossa pitää olla "Pimp my ride"- tyylin Corvetet on se toinen ääripää, niistäkin löytyy mieluisia |
|
|
||||
|
||||
|
Nää on näitä asioita joista kukaan ei pysty päättää sun puolesta. Itse tykkään enemmän C4:sesta sillä C5 on vähän turhan perheautomainen, tylsä. Ja LT4+ZF6 vs LS1+Automaatti taitaa kääntyä nelosen eduksi, jos siis haetaan "bang for buck" niin silloin C4 olisi kannattavampi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Hö! Aina kannattaa varata tilaa kasvulle vaikka tavaratilan muodossa
Terv. Supersized_Turismo_not_yet_but_getting_there
|
||||
|
||||
|
Quote:
Rogersilta ostettu kolme autoa.. 2000 mailia ajettu avo C5, 5000 mailia ajettu 1996 GrandSport ja 96 mailia ajettu Z06.. Homma toimii hyvin. Yksi auto on tullut paikan päällä käytyä valkkaamassa, muut ihan vaan puhelimitse ja sähköposteissa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|