FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 09.06.2005, 11:43
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
"Sähköflektit tulee sitten kun muutakin tekniikkaa päivitetään... Pääsee eroon ylimääräisistä tarpeettomista pyörivistä kiloista..."

Ok.

Mä olen vaan ollut siinä käsityksessä että jos ei mitään todella racea meinaa konehuoneeseen laittaa niin hyvä visko on aivan yhtä hyvä kuin sähkövermeet.

Eri lähteissä on molempien koulukuntien edustajia, eikä sen perusteella kumpikaan tuuletin ole toista parempi.
Reply With Quote
Old 09.06.2005, 11:49
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by WBBC
"Sähköflektit tulee sitten kun muutakin tekniikkaa päivitetään... Pääsee eroon ylimääräisistä tarpeettomista pyörivistä kiloista..."

Ok.

Mä olen vaan ollut siinä käsityksessä että jos ei mitään todella racea meinaa konehuoneeseen laittaa niin hyvä visko on aivan yhtä hyvä kuin sähkövermeet.

Eri lähteissä on molempien koulukuntien edustajia, eikä sen perusteella kumpikaan tuuletin ole toista parempi.

Orkkis toimiva viskohan on aivan kipeen tehokas, tukka hulmuaa kun seisoo ton faijan 65:n vieressä kun flekti pyörii.

Toisaaöta oma isolohko pynyt hyvin viileänä kahdella sähköflektillä---
Reply With Quote
Old 09.06.2005, 12:18
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by WBBC
Ok.

Eipä niistä sähköflekteistä varmaankaan paljoa apua ole tavallisissa koneissa. Mutta jos nyt käy minimoimaan pyörivää massaa niin kyllähän tuosta flektistä aika halvalla saa muutaman kilon pois. Ja toisaalta samalla vähentää vielä vastusta enemmän kuin pelkän flektin massan... Ja jos koneeseen tulee ruiskua yms. sähköhärveliä niin niitten kautta saa sitten flekteille vielä tarkemman ohjauksen kuin tavallinen visko, tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules