|
|
||||
|
||||
|
"Sähköflektit tulee sitten kun muutakin tekniikkaa päivitetään... Pääsee eroon ylimääräisistä tarpeettomista pyörivistä kiloista..."
Ok. Mä olen vaan ollut siinä käsityksessä että jos ei mitään todella racea meinaa konehuoneeseen laittaa niin hyvä visko on aivan yhtä hyvä kuin sähkövermeet. Eri lähteissä on molempien koulukuntien edustajia, eikä sen perusteella kumpikaan tuuletin ole toista parempi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Orkkis toimiva viskohan on aivan kipeen tehokas, tukka hulmuaa kun seisoo ton faijan 65:n vieressä kun flekti pyörii. Toisaaöta oma isolohko pynyt hyvin viileänä kahdella sähköflektillä--- |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eipä niistä sähköflekteistä varmaankaan paljoa apua ole tavallisissa koneissa. Mutta jos nyt käy minimoimaan pyörivää massaa niin kyllähän tuosta flektistä aika halvalla saa muutaman kilon pois. Ja toisaalta samalla vähentää vielä vastusta enemmän kuin pelkän flektin massan... Ja jos koneeseen tulee ruiskua yms. sähköhärveliä niin niitten kautta saa sitten flekteille vielä tarkemman ohjauksen kuin tavallinen visko, tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|