|
|
||||
|
||||
|
Melkolailla arvokas tapa tiputtaa sen jokunen lämoöaste vakiomoottorista. Ja jos välttämättä haluaa tollasen puskurin rikkovan kauhan sinne eteen niin varmasti pääsee halvemmalla kun käy teettämässä tollasen jossain putkassa missä käsitellään alumiinilevyä
|
|
|
||||
|
||||
|
Aika hinnakas pikkasen taivuteltu alumiininpala. Tollasenhan teis kuka tahansa itse jätepalasta, jos ois mitat/piirustukset tai ois tollasen joskus vaikkapa nähny.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuohan ei ole mikään tehdä pellin palasta, ei todellakaan tuon arvoinen
1985 Corvette Last edited by MikkoM : 17.08.2011 at 11:34. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on tavallisesta kuralätkä kumista tehty tuo huuli tonne alas, kun piti jatkaa sitä puskurin muokkaamisen myötä. Tuo toimii ainakin pirun hyvin ja saa tulla melkosen lähelle maata, kun materiaali antaa periksi ja hidastetöyssyissä joustaa myös mukavasti. Luulis, että tuo alumiininen menee ekalla kerralla nosturille ajettaessa solmuun
. Rungon tein tolle kumihuulelle 3mm lattaraudasta minkä pulttasin siihen neliöputkeen mikä menee syylärin alla, että sai sen huulen oikeaan asentoon höröttään. Ei sinne ainakaan enempää tolla konstilla saa ilmaa meneen. Tietty joku ritilä ois vielä hyvä olla siinä ennen kennoja, ettei kennot olis niin usein täynnä shittiä.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllähän tommonen on melko välttämätön upgrade. C5:sen vakio jäähdytyssysteemi on aivan riittämätön Suomen helteisiin... varsinkin jos autoa piristetty isommalla MAFfilla, ilmanputsarilla ja avarammilla pakoputkilla...!
|
||||
|
||||
|
Siis onkos tuolla orginal kuumihuuloksella oikeesti joku merkitys? itse ajattelin sen poistamista kokonaan autostani.
|
|
|
||||
|
||||
|
mä oon rakennellu joskus vetten keulaan just tollasen "aluohjarin". en kyllä huomannu juurikaan eroja ennen ja jälkeen.. oon miettiny et pahimmillaan tommonen voi olla jopa killeri kumihuulen aiheuttamalle patoilman tuomalle hyödylle. koska jos tommosen levyn "suu aukko" on pidemmällä, kuin mihin patoilman reuna ylettää, niin se ilma vain pyörii "patoutuneena" siellä levyn alapuolella eikä pääse syylärille/koneelle ollenkaan. kone joutuu tuossa tapauksessa tyytymään vain siihen mitä se saa tuosta "aluohjarin" aukosta, jonka pinta-ala on huomattavasti pienempi kuin se aukko joka siellä vakiona ammottaa. en tiedä onko asia sitten näin, pitäisi tuulitunnelissa se todeta.
mutta onhan se aika RACE-LOOK tossa kuitenki kuva omasta luomuksestani. edelleen se on paikallaan koska en ole löytänyt sille vielä syytä poistamiseenkaan, mutta en myöskään olemassaololle. ![]() Last edited by H3nKaK : 17.08.2011 at 12:40. |
|
|
||||
|
||||
|
Sillä ajattelin huuloksen poistoa kun autoa jos reilummin tiputtaa, niiin tuo pirun huullos ruopii ensimmäisenä, muuten saisi stancen kohdilleen.
|
|
|
||||
|
||||
|
ameriikan maalla ovat leikelleet sitä huulta ohuemmaks ni ei ota niin helposti maihin. tiedä sit vaikutuksesta lämpöihin
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|