|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niissä kampiakselilta triggeröitävissä systeemeissä mihin itse olen tutustunut, puuttuu kehältä 1 hammas joka antaa sytkälle 'nollakohdan' ja boksi ampuu kipinää ohjelmoidussa järjestyksessä kierrosluvun mukaan. Kaikkia kipinöitä ei siis liipaista anturilta, ainoastaan referenssipiste. Jos motti käynnistyy ja käy tasaisesti edes osalla sylintereistä, kuulostaisi perusajoitus olevan kunnossa. Näin ainakin Boschilaisissa...
|
||||
|
||||
|
Kampiakselin asentotunnistin on kuulemma tarkistettu. Kaikki mahdollinen vaihdettu ja mitattu.. Kaikki tuntuisi olevan ehjää, auto ei vain toimi. Jake lienee edelleen ainoa, joka on edes irrottanut LT5:sen imusarjan Suomessa, joten..
'Piinallinen odotus jatkuu..' |
|
|
||||
|
||||
|
Onko ne pytyt sitten täysin kuolleita vai pätkiikö osan ajasta?
|
||||
|
||||
|
Ilmeisesti kipinä, kipinätesterin mukaan ns. menee ja tulee. Puolienpaikkoja vaihdettu, dis moduli vaihdettu ja johdot mitattu. 7. pytty pois pelistä, peltisarjan putki kylmä.. ja 2. pytty mukana ehkä 60%.
Mistä minä tiedän, jos liikekkään ei tiedä. Jännä vain, että se käy kuulemma paljon paremmin, jos putkisto on pois paikaltaan. Eli pakovastusta ei ole lainkaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Lueskelin aiheesta keskustelut corvettefoorumilta, aikas mielenkiintoinen vika, jäämme odottamaan loppuratkaisua..
|
||||
|
||||
|
Mitä ihmettä mä teen auton kanssa...
8 viikkoa korjaamolla ja vikaa ei löydy... |
|
|
||||
|
||||
|
Tietäsköhän joku siellä ZR-1 verkkosivuilla ???
Amerikan pojilla on noita autoja kuiteski vähä enempi ku täällä....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei valitettavasti tiedä. 'Kaikki' on periaatteessa tutkittu/vaihdettu/mitattu. |
|
|
||||
|
||||
|
Onko paha/kallis homma vaihtaa koko johtosarja?
|
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän tämä ollut tässä. Palataan asiaan, jos aihetta ilmenee.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|