FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 12.04.2004, 14:41
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina

Harri -76 on oikealla tiellä
Mites sit noiden c-4:n laatikoiden katselu ja onko niitä ylipäätään edes tarjolla
Old 12.04.2004, 15:15
TTShark's Avatar
TTShark TTShark is offline
Tulokas

TTShark on oikealla tiellä
Itse antaisin ääneni T56:lle.
Ei näyttäis olevan mitenkään hirvittävän hintasiakaan, ameriikassa tosin...
http://www.ddperformance.com/

Ihan nätisti (ainakin mulla) mahtui paikalleen, kardaania tosin joutuu lyhentään.
Reply With Quote
Old 12.04.2004, 19:45
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by TTShark

Ihan nätisti (ainakin mulla) mahtui paikalleen, kardaania tosin joutuu lyhentään.

Mihin autoon tuli noin hurja tuote? Kuulostaa tosi Toivottavasti itsellä jossain vaiheessa tulee myös sama salkku.
Reply With Quote
Old 12.04.2004, 23:06
TTShark's Avatar
Tulokas

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:

Mihin autoon tuli noin hurja tuote? Kuulostaa tosi Toivottavasti itsellä jossain vaiheessa tulee myös sama salkku.

No tuosta hurjuudesta tiedä... mut urheiluautossa pitää olla kova aski.

Se tuli tuohon mun ikuisuusprojektiin joka on lobotomian kokenut -75 Vette. Samassa leikkauksessa sisään laitettiin LS1 ja puhallin kaksoset. Osina tosin taas syksyllä otin korin pois rungolta ja logistiikan petettyä on edelleenkin pahasti vaiheessa eli ei tälle kesälle baanalle
Reply With Quote
Old 13.04.2004, 09:55
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:

Se tuli tuohon mun ikuisuusprojektiin joka on lobotomian kokenut -75 Vette. Samassa leikkauksessa sisään laitettiin LS1 ja puhallin kaksoset. Osina tosin taas syksyllä otin korin pois rungolta ja logistiikan petettyä on edelleenkin pahasti vaiheessa eli ei tälle kesälle baanalle

Waauuuuzaaa!!!! LS1 Tupla Turbo ja T56 lodju!!!! Sairaitá pelejä jengi duunaa nykyään ja se on vain ja ainoastaan hyvä juttu se!!! Onko mitään projekti kuvia? On nimittäin aika harvinainen kombinaatio sulla näillä leveys asteilla! Oliko minkälainen operaatio saada kaikki sopimaan? Käytitkö valmiita moottorin kannakeita vai teitkö itse?
Reply With Quote
Old 13.04.2004, 13:58
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina

Harri -76 on oikealla tiellä
Hienoja systeemejä, mut ei oikein opiskelijalla joka on menossa armeijaan riitä rahat ihan tonne asti vaik miten tekis töitä ja säästäs
Old 13.04.2004, 16:32
Hemmo's Avatar
Hemmo Hemmo is offline
Pyrkyri

Hemmo on oikealla tiellä
Quote:

Kuvia, kuvia... kansa vaatii kuvia
Tuollaisia haaveita olen itsekin elätelly :dribble:
Reply With Quote
Old 15.04.2004, 15:20
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Harri -76
Hienoja systeemejä, mut ei oikein opiskelijalla joka on menossa armeijaan riitä rahat ihan tonne asti vaik miten tekis töitä ja säästäs

Tolla paketilla kyllä kerkiäis iltalomille ja lomilta kivasti
Reply With Quote
Old 29.04.2004, 00:22
TTShark's Avatar
Tulokas

Kiitos mielenkiinnosta mut meni vähän OT,
Ei tätä tosiaankaan rahalla rakenneta, jos rakennettais niin olis ollut valmis jo aikaa sitten. Niinkun toi manuaali lähti tosi paljon halvemmalla eBaystä ja oli rempattu vuoden 2000 SS camarosta. Mutta kyllä siihenkin palo aikaa, kun en halunnu maksaa itteeni kipeeksi ja noille on muitakin ottajia. Eli hyvät hermot pitää olla ja kärsivällisyyttä. tokihan tähän rahaa menee mut "köyhänä" yritän miettiä mihin sen sijoitan ettei tartte huomenna ruveta vaihtaan. Enemmänkin tunteella ja tarkkaan harkiten tässä mennään...
Kuvia oon vähän ujo laittaan kun tuo eka swappi/buildi tuli tehtyä tosi kiireessä ja joku vois vaikka saada vääriä mielikuvia miten näitä tulee tehdä. Nyt sitten teen uudestaan fixaten noita aiempia oikomisia, ehkä syksyllä jollei tule enempää takapakkia...
Reply With Quote
Old 29.04.2004, 07:54
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Kiitos mielenkiinnosta mut meni vähän OT,
Ei tätä tosiaankaan rahalla rakenneta, jos rakennettais niin olis ollut valmis jo aikaa sitten. Niinkun toi manuaali lähti tosi paljon halvemmalla eBaystä ja oli rempattu vuoden 2000 SS camarosta. Mutta kyllä siihenkin palo aikaa, kun en halunnu maksaa itteeni kipeeksi ja noille on muitakin ottajia. Eli hyvät hermot pitää olla ja kärsivällisyyttä. tokihan tähän rahaa menee mut "köyhänä" yritän miettiä mihin sen sijoitan ettei tartte huomenna ruveta vaihtaan. Enemmänkin tunteella ja tarkkaan harkiten tässä mennään...
Kuvia oon vähän ujo laittaan kun tuo eka swappi/buildi tuli tehtyä tosi kiireessä ja joku vois vaikka saada vääriä mielikuvia miten näitä tulee tehdä. Nyt sitten teen uudestaan fixaten noita aiempia oikomisia, ehkä syksyllä jollei tule enempää takapakkia...

Kuulostaa todella hienolta! Uskomattoman mahtavaa että näitä hyvin rakennettuja vehkeitä alkaa tulla tänne pohjolaankin! Viitaten Grrovyn '79, Sakun '68 TT ja nyt tämä '75 LS-1 TT!!!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules