FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27.03.2004, 09:01
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Mitä jos unohettais tomaatti?

Rupesin noit hintoja vertailemaan ja tuli mieleen et miksiei sit vois vaihtaa manuaaliin Itelleni iski silmääm Tremec 3550(TKO), kuulostais ihan mukavalta ja erittäin kohtuu hintainen... jenkeissä vain 1200$ yhdest liikkeest jota en enää muista Mitä manuaalikoneistoja te suosittelette kattomaan ja mistä etsiä
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #2  
Old 27.03.2004, 12:20
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Tuusula
Posts: 2,873
T72 on oikealla tiellä
Näin meinaan itse tehdä mutta en tänä enkä vielä ehkä ensi talvenakaan. Tremecin 5-vaihteinen on kanssa se joka minusta tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Corvette foorumilla noita swappeja on tehty ja sen pitäisi olla suhtkoht helppo. Ainoa mitä joutuu hieromaan on vaihdekepin sijainti, sitä pitää tavalla tai toisella saada vähän sivumpaan jos sen haluaa ulos alkuperäisestä kohdasta keskikonsolia. Toi hinta minkä sanoit on aika halpa, mitä mä oon nähnyt niin TKO on melkein 2000$ ja 3550:kin yli 1500$. 1250 vois olla fordiin sopivan 3550:n hinta??

Tremeciltä tuli pari uutta mallia, jotka sopii mulle paremmin välityksiltään + on vähän vahvempia kuin noi vanhat, niistä on täälläkin ollut juttua, http://www.ttcautomotive.com/English/news/20news.asp

Muita paikkoja mistä saa GM:ään sopivia Tremecejä on esim Fortes http://www.fortesparts.com/tremec.cfm ja Keisler http://www.keislerauto.com/gm/transm...ette_68-82.asp, joka myy valmiita kittejä, mutta hintakin alkaa olla aika suolainen.

Väittäisin kyllä että swappi manuaaliin tulee maksamaan selvästi enemmän kuin TH700:aan, laatikon lisäksi kun tarvitsee vauhtipyörän, kytkimen, paineasetelman, kytkinkopan, vivustot, kytkinpolkimen...
Reply With Quote
  #3  
Old 27.03.2004, 17:51
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by T72
Näin meinaan itse tehdä mutta en tänä enkä vielä ehkä ensi talvenakaan. Tremecin 5-vaihteinen on kanssa se joka minusta tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Corvette foorumilla noita swappeja on tehty ja sen pitäisi olla suhtkoht helppo. Ainoa mitä joutuu hieromaan on vaihdekepin sijainti, sitä pitää tavalla tai toisella saada vähän sivumpaan jos sen haluaa ulos alkuperäisestä kohdasta keskikonsolia. Toi hinta minkä sanoit on aika halpa, mitä mä oon nähnyt niin TKO on melkein 2000$ ja 3550:kin yli 1500$. 1250 vois olla fordiin sopivan 3550:n hinta??

Tremeciltä tuli pari uutta mallia, jotka sopii mulle paremmin välityksiltään + on vähän vahvempia kuin noi vanhat, niistä on täälläkin ollut juttua, http://www.ttcautomotive.com/English/news/20news.asp

Muita paikkoja mistä saa GM:ään sopivia Tremecejä on esim Fortes http://www.fortesparts.com/tremec.cfm ja Keisler http://www.keislerauto.com/gm/transm...ette_68-82.asp, joka myy valmiita kittejä, mutta hintakin alkaa olla aika suolainen.

Väittäisin kyllä että swappi manuaaliin tulee maksamaan selvästi enemmän kuin TH700:aan, laatikon lisäksi kun tarvitsee vauhtipyörän, kytkimen, paineasetelman, kytkinkopan, vivustot, kytkinpolkimen...

Kyl se oli GM:n tarkoitettu Kirjioitin vain tiedot lootasta ylös... mut jos hinta karkaa niin onko halvempia vaihotehtoja, kuten muncie m?? jossa neljäs vaihde olis harvempi kuin 1:1, joka se tuntuu olevan kaikissa... saisko esim 0.8:1
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #4  
Old 27.03.2004, 19:17
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Tuusula
Posts: 2,873
T72 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Kyl se oli GM:n tarkoitettu

Jos tulee mieleen mikä se liike oli niin ilmoita

Noihin muncieihin en ole perehtynyt ollenkaan...
Reply With Quote
  #5  
Old 29.03.2004, 18:50
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Olen nyt soitellut ja yrittänyt löytää manuaaleja, mut ei olekkaan liian helppoa... edes huonojen tai liian kalliiden löytäminen... Mut jos teil olis tiedos lootia tai paikkoja niinkiitokset jo etukäteen, jos niit sais tänne ruutuun pällisteltäväksi Looten siis pitää olla sellainen, et saansil isoimmalla vaihteel paahtaa matalilla kierroksilla... vaik peräni onkin 3.5:1 Tää on siis bensankulutus kysymys ja samal myös mukavuus tekijä Ja ennekaikkea tuota viimeistä
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #6  
Old 31.03.2004, 10:58
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: Mitä jos unohettais tomaatti?

Quote:
Originally Posted by Harri -76
Rupesin noit hintoja vertailemaan ja tuli mieleen et miksiei sit vois vaihtaa manuaaliin Itelleni iski silmääm Tremec 3550(TKO), kuulostais ihan mukavalta ja erittäin kohtuu hintainen... jenkeissä vain 1200$ yhdest liikkeest jota en enää muista Mitä manuaalikoneistoja te suosittelette kattomaan ja mistä etsiä

Itse vaihdoin tomaatin manuaaliin, wouldn't have it any other way! Noita uudempien camaroiden ja trans amien laatikoita on amerikka väärällään ja kyllä niitä varmaan löytyy lähempääkin. Hinnat käytettynä on noin 800 euroo...
Reply With Quote
  #7  
Old 31.03.2004, 11:04
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Re: Mitä jos unohettais tomaatti?

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Rupesin noit hintoja vertailemaan ja tuli mieleen et miksiei sit vois vaihtaa manuaaliin Itelleni iski silmääm Tremec 3550(TKO), kuulostais ihan mukavalta ja erittäin kohtuu hintainen... jenkeissä vain 1200$ yhdest liikkeest jota en enää muista Mitä manuaalikoneistoja te suosittelette kattomaan ja mistä etsiä

Itse vaihdoin tomaatin manuaaliin, wouldn't have it any other way! Noita uudempien camaroiden ja trans amien laatikoita on amerikka väärällään ja kyllä niitä varmaan löytyy lähempääkin. Hinnat käytettynä on noin 800 euroo...

No sellaisen nyt ostaisin käteisellä kirkuen, ´jos joku sellaisewn vain toi mulle eteen... kun ole soitellut ympäri suomea en vain löydä yhtään! Haluan mieluiten 5-lovisen, jonka se viides vaihde olisi siis harva... ettei tarvitse aina kuunnella koneen huutoa
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #8  
Old 31.03.2004, 13:59
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: Mitä jos unohettais tomaatti?

Quote:
Originally Posted by Harri -76
No sellaisen nyt ostaisin käteisellä kirkuen, ´jos joku sellaisewn vain toi mulle eteen... kun ole soitellut ympäri suomea en vain löydä yhtään! Haluan mieluiten 5-lovisen, jonka se viides vaihde olisi siis harva... ettei tarvitse aina kuunnella koneen huutoa

joo se voi olla hankala suomesta löytää, mut esim Ruotsista luulis löytyvän aika iisisti. Itellä ei oo yli vaihdetta, joten ruksasin harvan perän omaan (2.73) nätisti se vitosella menee pienillä kierroksilla maantiellä.
Reply With Quote
  #9  
Old 31.03.2004, 18:19
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Re: Mitä jos unohettais tomaatti?

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Harri -76
No sellaisen nyt ostaisin käteisellä kirkuen, ´jos joku sellaisewn vain toi mulle eteen... kun ole soitellut ympäri suomea en vain löydä yhtään! Haluan mieluiten 5-lovisen, jonka se viides vaihde olisi siis harva... ettei tarvitse aina kuunnella koneen huutoa

joo se voi olla hankala suomesta löytää, mut esim Ruotsista luulis löytyvän aika iisisti. Itellä ei oo yli vaihdetta, joten ruksasin harvan perän omaan (2.73) nätisti se vitosella menee pienillä kierroksilla maantiellä.

Se on tärkeä ominaisuus... onko sul sivuja tiedos Ruotsista mistä katella
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #10  
Old 31.03.2004, 18:54
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: Mitä jos unohettais tomaatti?

Quote:
Originally Posted by Harri -76
Se on tärkeä ominaisuus... onko sul sivuja tiedos Ruotsista mistä katella

Kannattaa varmaan laittaa viestiä Ruotsin Vette Clubin sivuille ja kysästä paikallisilta!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:35.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.