|
|
||||
|
||||
|
Kunhan saadaan paidat vihdoin ja viimein ulos, niin Maucalle lähtee paita pukinkonttiin. Tietääkö kukaan Maucan kokoa?
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
XXL,niin ei ole ainakaan pieni
|
||||
|
||||
|
hei älkää viittikö!
onhan se ihan toista ajaa ihan kunnon pelillä esim. Porsche Carreralla. Pitää olla hieman kunnioitusta muitakin automerkkejä kohtaan. Ei tämä vette mikään ylivertainen ykkkönen ole. jos rahaa piisais niin valinta vois olla jotain ihan muuta kaikilla vai mitä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi Porsas on ihan törkeen ruma, niin kuin kaikki Kuplan johdannaiset, vaikka älytön laite muuten on. Jos fyrkkaa olis, alla olis jotain ihan muuta esim. Koenigsegg CCR vois olla ihan jees, tai Bugatti Veyron. Corvettea vois katsella, vaikka vanhoista V8:sta... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No parilla kaverilla on porsaita ja pitää myöntää että ajo-ominaisuudet hakkaa 6-0 mun vanhan veten (porsaat 00 ja 01, kori 996 ja mun vette 93). Mutta tehopuolella ei ole sellaista potkua kuin omassa vetessä. Varsinkin triptronic teki vaikutuksen... hmmm nimim. onko automaatti sittenkään se oikea
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin, jos rahaa olis kottikärrykaupalla, olisi tallissa varmaan ISO isolohko puhaltimella, mutta mites se lusikka ja kauha-juttu menikään...
|
||||
|
||||
|
Quote:
eiii välttämättä no jos rahasta ei olisi kiinni niin mulla olis sitten maailman parhaiten rakenneltu vette, niin tehon kuin ajettavuuden suhteen (mahdoton yhtälökö?? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
, vaak sitä aikaa tuskin tulee
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |