|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen käyttänyt hylsysarjan väännintä kiristimen löysäämiseen. Oiskohan koko 1/2.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Katoppas viestiä #10, 3 minuuttia aiemmin
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Ensimmäisenä minullakin tuli räikkä mieleen, mutta ainakaan Kamasan räikkä ei mahdu väliin muuta kuin hiomalla. Joku matala halppis räikkä uhrata, jos pitää remmiä alvariinsa irroitella.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa tuollainen halpisräikkä uhrata, vaikka ei kovin usein tarvitsisikaan. Helpottaa hommaa niin paljon.
|
|
|
||||
|
||||
|
Olen käyttänyt tuota kannessa keskellä olevaa väännintä. Tuolla saa helposti väännettyä kiristimen löysälle ja mahtuu ilman hiomista paikoilleen.
![]()
|
||||
|
||||
|
Näissä on vuosimalleittain eroja sen runkopalkin suhteen. 87:ssa mulla meni helposti räikkä paikalleen, mutta 91:ssä sama räikkä ei enää mahtunutkaan ja piti höylätä matalammaksi tollainen jostain vintiltä vastaantullut halpisräikkä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuon minun käyttämän vääntimen saa ujutettua paikoilleen 89:iin tuon nivelen ansiosta eli taittaa nivelen noin 45 asteen kulmaan ja ujuttaa sitten paikoilleen. Räikällä en ole koettanut, mutta olen melko varma ettei ole mitään mahdollisuutta saada mahtumaan.
Vaihdoin tänään Delcon kunnostetun laturin paikoilleen ja laakerin kahinaa ei koeajojenkaan jälkeen enää kuulunut. Pitänee vaihdattaa vanhaan laturiin laakerit niin saa siitä varalaturin (muuta huoltoa ei paikallinen autosähköpaja tee näille latureille kun kysyin).
|
||||
|
||||
|
Minulla kesti Viikin Metro-Autosta hankittu laturi puolitoista vuotta / alle 5 000 km. Hankittu taas uusi - saa nähdä kauanko kestää nyt ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mikä mahtaa olla MEL (Minimum Equipment Level) eli vähintään vaadittavat työkalut -91 laturin vaihtoon tien päällä? Suunnitelmissa on hankkia varalaturi mukaan mutta olis varmaan hyödyllisempi työkalujen kanssa. Kertaakaan en ole itse ehtinyt vielä vaihtaa ja edellinenkin omistaja on ajellut Unipointilla jo aika pitkään.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|