|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse tullut 2 vannetta käytettyä tuolla, toisesta tuli vielä kalu, toinen oli niin zorrona, ettei mitään ollut tehtävissä... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
pitää vähän offtopiccina kysyä, minkälaiset vanteet -87:aan saapi alle? Onnistuuko 18"? Ja mistä kannattaa vanteita katsella? Hankalaa vähän, kun mallaamaan ei pysty. Tärkeintä olisi nähdä, miten vanne sijoittuu lokariin nähden, ettei tule liian sisään tai ulos.
Ens kesänä pitää renkaat uusia, niin jos sijoittais jo senkin rahan uusiin vanteisiin.
|
||||
|
||||
|
no meneehän siihen 20 alle kevyesti
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eihän niitä tarvitse tuon takia mallata. Ostat oikeilla mitoilla (offset, backspacing) niin ne istuu oikein. Jos tämä ei ole mahdollista niin selvität uuden vanteen mitat, niistä pystyt suoraan arvioimaan sen, tuleeko vanne ulos vai sisään ja kuinka monta milliä. Eri asia sitten on se, että miltä vanne muuten näyttää Vettessä. Digikamera ja Photoshop ovat tässä arvossaan Vanteista puheenollen, tietääkö joku mitkä noi on? http://www.boosperformance.com/c4l98_bolt_on.html
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 Last edited by ToniH : 14.11.2005 at 09:48. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttäis olevan CCW:n Classicit... http://www.ccwheel.com/files/gallery.php?id=chevrolet#a |
|
|
||||
|
||||
|
Nonni pistin kärryni talliin viikonloppuna laitoin toiset nakit talveksi alle ja otin orkkiksi irti. Menen pyöräyttämään kumit irti renkaista et saan siististi tehtyä kiillotukset ja mahdoliset oikaisut.
Itselläni on todennäköisesti takarenkaista jompi kumpi ilmanpainepanta mennyt rikki kun huoltovalo sytteilee ja olen sen takapäähän saanut paikannettua. Jake kuitenkin sanoi olevan kallis ostaa uusi panta. Itselläni on kerran tuo ilmanpaineen varoitussysteemi pelastanut etten lähtenyt 1barin painella motarille niin siksi olisin kiinnostunut siitä jos joku on saanut edullisesti korjattua? Yksi kysymys kun noit vanteita ei ole pesty sisäpinnasta koskaan 15vuoden aikana niin kysyn suoraan et jos joku on hyökännyt kun paskan kimppuun jollain tietyllä aineella vai onko joku liuotin ja harja ihan paras? Näyttää niin pelottavan pinttyneeltä vaan...huh tulee ihan hiki kun ajattelee noiden puhdistamista
|
||||
|
||||
|
Okei nyt on vanteet suihkussa olin ja Itsepesulinjalla reilu tunnin ja nyt sit vielä tarkka pesu.....siis TÖRKEE lika oli vanteen sisäpinnassa tullut 15vuodessa.Näytti ettei likaa olis mut todellisuudessa paikka paikoin paksu kerros rasvaa ja kaikkea paskaa.
Ei ihme vaikka tasapainotettunakin vatkais... Hei nyt huomenna menen pyöräyttämään kumit pois vanteilta et saa paremmin tehtyy lakanpoiston ja kiillostuksen. Mistä saan nuo tarvikkeet? Eli maalinpostoaineen kyll vaikka k-raudats löydän, mutta tuo kiillostus tahnat ja hienot hiekkapaperit vai mitä noi onkaan niin mistäs voisin mennä huomenna ostamaan??? jep takas suihkuun vanteen kanssa
|
||||
|
||||
|
Autotarvikeliikkeistä saa niitä kiillotustahnoja. Maalikaupasta tai (paremmista) perusmarketeistakin jotain hiomapaperia. Onnee vaan puunaamiselle, ei ole kaikista mukavimmat vanteet puunata
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
NO HUHHUH....pakko myöntää että ei ole ihan pala kakkua homma....kyllä tunteja menee kummasti kun kunnolla tekee.
Nyt olis sitten 4kpl vanteita maalinpoistoaineella putsattuja ja sitten vasta se itse kiillotus pääsee alkamaan. Itse olin ajatellut kun oma orkkislakka oli hyvässä kunnossa että kiilto olisi hyvä, mutta 15-vuoden ikäinen lakka ja liat niin huhhuh jo nyt kiilto ihan eri maailmasta. Suosittelen jokaiselle tätä projektia jos ei uusia vanteita ole hommannut. Kysymys tuli mieleen kun ainakin -90 malliset vanteet on kyseessä niin vanteen ulkopinta on aivan pientä uraa. jos on siis tehtaalla sorvissa tehty. Oletteko hioneet aivan tasaiseksi vaiko nyt vain puhdasta vannetta autosolilla puunaamaan?? Vai kannattaako ottaa hiekkapaperi käyttöön? Itselläni on tuossa 800 ja 1200. Kuitenkin ehkä en kuitenkaan joka kohtaa tuota paperia käytä vai?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|