|
|
||||
|
||||
|
vanteet
olen poistanut lakat vanteistani 89alkuperäiset,nyt tarvis alkaa kiillottamaan. mikä olis hyvää ainetta,porakoneen rättilaikka tuntuu jättävän naarmuja,kun koitin sillä ja metallin kiillotus vahalla!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
1000 eri laikkaa olemassa, missä kunnossa vanteet on? Onko saaneet kipeetä, pahasti pientä kiven iskua täynnä? Riippuu ihan kunnosta, mutta aika hienolla kannattaa aloittaa ja edetä sika hienoon. |
|
|
||||
|
||||
|
vanteet
vois sanoo,et niis ei ol oikeastaan mitään kolhui eikä mitään muutakaan,mut lakat oli aikas eläny,ni poistin ne ja nyt tarvis saad niist peilit,se vanteen reuna on ilmeisesti alumiinii ja muu osa jotain seosta,ainakin se reunus kiillottuu paremmin. mikä mönjä olis hyvääääää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
vanteet
Ole täs koko ehtoo hinkannu just autosolil,ja alkaa pikkuhiljaa näyttää joltai.millast laikkaa käytit,ku mul tuntuu jäävä pient hioma jälkee,tosin ajattelin lopuks vetäst viä jollai lampaanvillal ja autoglymi kromikiillol!!! Kerro ny jos viittit omast kiillotuksestas!!!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ensin tehty käsin vesihionta 800 ja sitten 1200 paperilla, sen jälkeen käsin kiillotettu autosolilla. Eli autosolia rättiin ja levitys. Kiillotus puuvillakankaalla. Toistetaan autosol käsittely niin monta kertaa että kiilto mielyttää
|
||||
|
||||
|
Mulla on tarkoitus pistää kärry talliin viikon kuluessa ja otan -90 malliset renkaat pois alta ja talven aikana aion laittaa kuntoon vanteet. Tuossahan tulikin jo tuo hionta puoli. Mitä olette käyttänyt suojalakkana noissa vanteissa? Omani ovat tuon orkkis lakan takia aika hyvässä kiillossa.
Meneekö -90 malliset vanteet samalla tavalla? Ja onko firmoja jotka voisi jotenkin siistiä kun vanteen aivan ulkoreunassa on katukivetyksien kolhuja vuosien varrelta niin pystyykö sellaisia täyttää/tasoittaa??? Samoin kun yksi vanteista on aika killissä ja sen painotus vaatii hiukan enemmän aikaa niin onko paikkoja joissa voivat kokeilla miten onnistuisi suoristaminen? Jos tälläisiä töitä joku tekee niin millainen mahtaa olla hinta? Kiillotuksen hoidan itse.
|
||||
|
||||
|
Mulla ei vanteissa ole lakkaa ollenkaan. Pari kertaa kesässä autosolilla ne pyyhkäsin ja pysy kiiltävänä. Lakka aina himmentää kiiltoa. Reunoista pikkukolhuja hioin hienolla hiekkapaperilla, täyttäminen saattaa olla hankalampaa..
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mites onko kukaan koittanut käyttää noita vanteita suoristettavana? Onko jotain puljun nimee täällä helsingin suunnalla?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|