|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mitä muuten herrat suosittelee?? Composiitti , perus ysilehtinen vai sepilehtinen(HD)?
Alusta peruspalikoilla eikä ole tarkoitus ajaa rallia.. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässäkin vehkeessä on kyllä takapää hieman alhaalla,että varmaan tuon jousen vaihto ois paikoillaan.Peäpää onkin oikeastaan aivan orggis kunnossa jopa puslien osalta eli enstalven hommia.Onkos tuo fiiberi pätkä hyvä? Tarviiko se jotain asennus kittiä verrattuna jos vain vaihtaa ns. normaalin jousen?Tollanen normaalijousi ei nyt pahan kallis olekkaan jotain 130$ paikkeilla muistaakseni.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis jousen alapuolinen pusla ja aluslevy olivat lentäneet Nevadaan? Aika jännä, mutta tosiaan parin kymmenvuoden ruoste syö sen metallilevyn ja se kun poissa pelistä niin se pelkkä pusla (sekin varmaan tuhannen väsynyt) ei pitele enää yksinään sitä jousta... Ja kuitujousta sitten vaan tilalle ja uudet iskunvaimentimet samalla... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Koska kaikki huutavat Hoosiannaa komposiittijousen puolesta, niin minä kehun rautapätykkää. On ollut autoissa tuota rautaista jousta std- ja hd-versiona. Riittää vallan mainiosti katukäyttöön jopa tuo std-versio. Asiaa voi lähestyä monella tavalla, mutta: 1. std-jousi ja uudet puslat riittää ja tarjoaa hyvät tiukat kyydit. 2. std-jousi, uudet puslat ja takavaakaaja kaivavat jo oikeasti huimat ominaisuudet vanhasta pulkasta. 3. hd-jousi, uudet puslat ja takavakaajan yhdistelmä on enemän kuin kadulla tulet tarvitsemaan. 4. kaikki tästä enemän on "nice to have". Tekee omistajalle hyvän olon, kaverit ryömii tonkimassa auton alla "aaah ooh" ja tiedät alustan toimivan vielä senkin jälkeen kun et itse osaa toimia Siinä ehkä vähän provokatiivisia lauseita, mutta nehän ovat vain minun henkilökohtainen mielipide. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kato tuolta kanssa: http://www.vbandp.com/
|
||||
|
||||
|
KTMn kanssa samoilla linjoilla. Ehdottomasti HD 7-leaf rautapätykkä. Ei tule ongelmia iskareiden suhteen kuten komposiittien kanssa voi tulla jos väärin valitsee. Eikä tarvii varoa pakoputkien kuumuutta.
|
||||
|
||||
|
Kyllä olen kallistunut rautamöykyn puoleen.Paljonkos niitä lehtiä orggis pakassa on?
Jossakin sivuilla katselin sellaista 9-lehtistä meneekö liian jäykäksi tai korkeaksi? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
HD -> 7-latia std -> 9-latia ![]() Uudet std etu- ja takajouset ja auto liikkuu tällä korkeudella. ![]() HD-jouset edessä ja takana -> tuloksena tämä ajokorkeus. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|