|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kivat systeemit |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo käynnistyksen estot saattaa temppuilla..
Itelläni on tehtaan häly ja lisänä vain pelkkä keskuslukon kauko-ohjaus. Vielä ainakin toiminut
|
||||
|
||||
|
Great!
Ja minä kun olen suunnitellut asentavani uuden hälyn Vetteen kesällä. Alkuperäistä kauko-ohjausta OEM hälyttimeen en todellakaan asenna. Markkinoilla on nykyään upeita systeemejä. Tosin, minä en hälyä asenna, mutta toivon autoni toimivan tuon asennuksen jälkeenkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä tässä taas alkaa enemmän epäilyt kääntymään hälyjen puolelle. Itsellä tosiaan on autossa myös jälkeenpäin asenettu Laserline:n hälytyssysteemi kauko-ohjaimella. Tänään on temppuillut joka kerta kun olen yrittänyt lähteä liikenteeseen. Ensin ei tapahdu mitään mutta sitten kun nousee autosta, laittaa ovet taas lukkoon ja avaa sen jälkeen taas ovet voi auto lähteä käyntiin. Tai kun availee välillä konepeltiä niin sekin voi auttaa jne...jne.. En tiedä onko sattumaa että auto näiden temppujen jälkeen käynnistyy vai mitä, mutta pitää nyt seurata pari päivää tilanetta.
Käänsin myös tuon jälkeenpäin asennetun hälunkin kokonaan pois päältä, mutta se ei ongelmaa ratkaissut. ~Maku |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo jälkiasennukset on joskus ongelmallisia, kun ei koskaa tiedä kuka on laittanut ja ennen kaikkea miten se on kytketty. Se että onko alkup. häly yhä rinnalla vai onko se eliminoitu kokonaan. Perinteisillä liitosten ja kytkimien tutkimisella voisi aloitella mutta työtä siinä riittää.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei pitais olla mitaan ongelmia, kunhan homma vaan tehdaan oikein... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|