WBBC: Ennen kuin ryhdyt purkamaan rattipylvästä, tsekkaa se liitin-kampa rattiputken alla. Siinä kammassa vilkut ja hätävilkut on eri piuhassa ja eri maassa joten mun mielestä se on potentialinen vika-paikka noilla oireilla.Service manual ja virtakynä käteen....toki perinteinen "vilkkurele irti ja kopultellaan buutsien pohjaan" -kannattaa myös tehdä. Se taitaa olla talviseisonnan jälkeen jonkin verran yleinen ongelma+hoito näissä kikkareissa.
Onko C3:ssa töötti-rele jossain etulamppujen seudulla jonka kautta menee virta vilkuille ? Muistaakseni sellainen 5-johtoinen hässäkkä siinä pohjassa. Tästä en ole varma, mutta jos on, niin meneekö siinäkin vilkut ja hätävilkut eri virtapiuhassa ?
Jäykkä rattipylväs ei ole ollenkaan paha rasti purkaa ja kasata. Tilttiin en uskaltaisi ihan kylmiltään koskea. Mutta soita jos purku & kasaus tökkii....mä oon jumpannut tuon jotain puoli tusinaa kertaa kun olen vaihtanut jouset vilkun palauttajille, hieronut virtalukko sylinteriä useamman kerran ja sitten lopulta vaihtanut sen koko rattiputken yläpään jossa lukkosylinteri sijaitsee. Ensi talvena laitetaan sitten key reminder -toimimaan