|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulle katsastusmies meisti sen itse runkoon papereiden perusteella ja ruiskutti vielä ruosteen-esto töhnää päälle...ehdota samaa sinnekin...
|
||||
|
||||
|
Mulla riitti C3:men rekisteröiti katsastuksessa se numero mikä on tuulilasin reunassa. Sanoi vaan että pitäisi olla rungossakin mutta toi kyllä riittää näin vanhassa autossa. Tämä tapahtui viikkositten.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jumankekka !!! Asiaaa , missä tollasia katsastusmiehiä on ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ilmeisesti vielä Tampereella!
|
||||
|
||||
|
Herwoodissa... Tamperelaisittain.
|
||||
|
||||
|
LÖYTYI!!!
Se oli sitten helpoimmassa mahdollisessa paikassa, kiinnikkeessä, missä on konepellin lukitus. Ihan näkyvällä paikalla. Kävin katsurilla kyselemässä, mitäs tehdään, kun numeroa ei löydy. Katselivat vielä autoa varmaan puoli tuntia ympäriinsä, eikä löytynyt. Kaveri alkoi siinä selvittämään, miten hankalaa on saada runkonumero myöhemmin, pitää kuulemma tehtaalta tilata jotain ja maksaa kauheasti. Toinen kaveri rupesi peltiä kiinni laittamaan, jolloin kaveri huikkaa vierestä, "oota, tuossa on jotain numeroita", ja siitähän se löyty. Käsittämätöntä, että kaveriporukalla etittiin moneen otteeseen, ja ihan silmien edestä sitten löyty.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mun Camarosta puuttui myös runkonumero aikanaan (saattaa puuttua aika monesta EI maahantuojan tuomasta autosta). Katsastuksessa vaan sanoivat, että lyö se tuohon tolpan viereen niin he lyövät seuraavassa katsastuksessa omat leima-stanssit sen päihin ja sillä hyvä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinpä. Täytyy tunnustaa, että en autoa ostaessa edes tiennyt koko runkonumerosta mitään. Luulin, että tuulilasin alla oleva numero riittää, kuten esim. omassa käyttiksessä. Tuli koko asia vähän yllätyksenä. Lisäksi, kun auto oli juuri katsastettu, niin en osannut epäillä mitään vilppiä, eipä sitä onneksi sitten ollutkaan. Ensi kerralla viisaampi.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|