|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olisko kellään tiedossa eurovalojen kytkentäkaaviota?? Ei ainakaan pikaisella googletuksella löytynyt... Matkop, mulla on tuo GM:n Section 8A sähkökaavio opus, mutta ei siinä taida olla eurovaloista sanaakaan.... Pitää vielä kuitenkin tutkia!
|
||||
|
||||
|
Siitä pitäisi löytyä jenkkikytkentä, jolloin toimii kuten jenkkiversioissa. Itselläni jopa rekisteriotteessa maininta asiasta, joten pitäisi olla laillinen?
Eipä noi alkuperäiset huoltomanuskat tunne näitä Europpa kuvioita, ehkä uudemmmissa malleissa? Quote:
|
||||
|
||||
|
Mulla oli kans ensin sivuilla ne keltaset umpiot,vaihdin ne punasiin ja otin niihin keskimmäisistä parkkeihin virran...nyt palaa kaikissa parkit,keskellä jarruvalot ja sivuilla vilkut.parempi noin mut ei kyl niin kun pitäs olla...jos löytyy ratkasu ni vois itekkin laittaa toimimaan niinkun kuuluu
|
||||
|
||||
|
Moi!
-89 Coupessa oli ns eurovalot toteutettu siten että normaali jarruvalojen katkaisialta polkimen varresta oli johto katkaistu ja lisäjarruvalolta oli ryöstetty virta taakse jarruvaloille. Kantsii ujuttautua sinne kuskin jalkatilaan ja tarkastaa onko(muistaakseni) valkoinen johto katkaistu. Tästä oli juttua jossakin ketjussa aikaisemmin... -Petsku-
|
||||
|
||||
|
Omassa (-92) germaanissa oli takaparkkien johdot vain kylmästi katkaistu- liitin piuhojen päät yhteen ja pelittää kaikki parkit.
Etuvalotkin pomppasi pystyyn heti kun laittoi parkit päälle, koska parkit laitettu ajovaloihin. Purin sakemannien jälkiasennus piuhat pois ja kytkin etuparkit vilkkuihin, jolloin valot ei nouse enään parkeilla pystyyn. Helppo ja nopee homma... |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli valojen päässä kaikki johdot ehjiä ja kaikkiin lamppuihin meni kolme johtoa. Täytyy kurkkia sinne polkimen päähän.
|
||||
|
||||
|
Quote:
jsu, kuinka helppo ja nopee, saisko vinkkiä? Omassa pulkassakin oli "Gunther" vääntäny omat sähköt, eli: Takaparkit palo vain ulommissa (korjasin sen jo, nyt on takapää kunnossa), mut luukut tosiaan aukee heti kun nupista vähän kiskasee, mitä johtoja ja missä pitää katkoa/liittää. Oma vehe siis 86? Thnx. |
|
|
||||
|
||||
|
Tein homman 3 vuotta sitten, niin ei muista nyt ihan tarkkaan. Kattele niitä johdatuksia mitkä tulee etuvalojen liittimille. Mulla kyllä näki ne jälkiviritykset ihan selkeesti. Ne pois ja parkinpiuhan siirto etuvilkulle. Homman pitäisi hoitua puolessa tunnissa. Ilmoittele jos ei onnistu niin voin katella autosta tarkemmin ensi viikolla kun pääsen tallille.
|
|
|
||||
|
||||
|
Olikin tullut jo tarkempaa dataa asiasta...
|
|
|
||||
|
||||
|
hienoo, täytyy ensviikolla vilkasta, kiitti.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|