|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks toi ole Blues Brother 2006 leffasta ??
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Jepjep. Aina jänskää kun joku pitkäaikainen nyyssihahmo saa kasvot.
Hehheh... Mickey-hiiren kasvot vielä kehiin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mickeystä: lähettihän se joskus linkin jollekin rata-autosivulle, jossa sen pärstä oli näkyvillä. Itse en ole koskaan tavannut heppua. Mitäs nimimerkkiä itse käytit nyysseissä? (ei ole pakko vastata, ei tää mikään raastupa ole.) Newsseihin, tai "usenettiin", tai "nyysseihin", kirjoittelen vieläkin, tosin kovin harvoin. Kyseessä on kaukainen webbifoorumeita edeltänyt teknologia, joka toki on vieläkin voimissaan, mutta myös täynnä piratismia (vaikka mitäs siitä) ja on kokolailla kontrolloimaton ympäristö. Eräästä Finnshark-tarinasta olen maininnut sfnet.harrastus.autovanhukset -ryhmässä, johon tulee tänään taas päivitystä. Last edited by Pekka Berkeles : 11.09.2006 at 20:05. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, ne kuvat oon joskus nähnykkin. Aina Turkussen satamassa tulee vainoharhainen olo; onkohan se toi, tai ehken toi... Omasta toisesta nimestä ja mutsin tyttönimestä rakennetulla aliaksella on joskus tullut kinattua Mikin kanssa jostain. Lähinnä R32 GT-R:n kestävyydestä muistaakseni ja Grand Nationalin jormakkuudesta Typhoonin nähden. Jaa niin juu ja HH:n kanssa R32-laatikon paremmuudesta R33-lodjuun verrattuna. Sivusta seuraajana on tullut roikuttua nyysseissä aika kauan. Vasta viime vuosina jotain tullut itsekin kirjailtua. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kohtahan niitä myydään Rodeo Drivellä "must have" muotituotteena
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||