FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply

Thread Tools
Old 18.05.2004, 10:44
jtammel's Avatar
jtammel jtammel is offline
Aktivisti

jtammel on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Jep, AutoXray. HUomasin tuossa muuten yhden toisenkin jutun. Pätkimiseen saattoi olla syynä myös se että + akkukaapeli oli melkein kokonaan irti Harmittaa kun en hoksannut tuota ottaa ollenkaan huomioon *Doh*..

Osia summan mutikassa vaihtamalla tulee varmaan kalliiksi mutta itse kun olen ehkä liiankin "perfektionisti" niin vaihdan mielellään vanhojen 15v osien tilalle uudet. Aina kun tilaan jotain oikeasti tarpeellista niin tulee kliksuteltua ostoskoriin sensoreita/venttiileitä ja sun muuta sälää mitä en ole vielä vaihtanut uusiin Tälle kesälle tosin olen päättänyt että remppaaminen vähemmälle ja enemmän ajonautiskelua

No, joka tapauksessa nyt kun on tuo skanneri niin ongelmien paikallistaminen on nyt tarkempaa kuin koskaan.
Reply With Quote
Old 18.05.2004, 12:10
VetteMan's Avatar
VetteMan VetteMan is offline
EX-President

VetteMan tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Onko tuo AutoXray millanen vekotin jos vaikka vertaa WinALDL + läppäri yhdistelmään? Läppäriä välillä tullut pidettyä autossa ja Win ALDL seurannut vähän arvoja.
Old 18.05.2004, 18:01
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt

ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
En ole WinALDL:ää käyttänyt mutta käsittääkseni kumpikin ajaa saman asian mutta toteutustapa vain on eri. Siinä on kummallakin hyviä ja huonoja puolia vrt toisiinsa:

- Skanneri: pieni, vaikka autossa aina. Halpa, sikahelppokäyttöinen. Antaa useita kymmeniä eri lukemia ja vikakoodit. Tietokone ei välttämätön mutta tarpeen jos haluaa tutkia dataloggauksia. Perheen perus-PC käy siinä vaiheessa.

- softapohjaiset ratkaisut kuten WinALDL: vaatii kannettavan PC:n, eli ei niin kompakti tai mukana kulkeva mutta plussana loggauksia (jos softa tukee?) voi tutkia samalla koneella. Tähän vissiin piti itse tehdä kaapeli tai sitten tilata se jostain valmiina? Varmasti pystyy tutkimaan ihan samat sensorit jne. kuin skannerillakin. Skanneria kalliimpi (vaikka ite softa onkin ilmainen) ratkaisu niille joilla ei kannettavaa ole ja vastaavasti halpa niille joilla on. Sivujuonteena Micro$oftin kirot

Eli vähän erilaiset lähestymistavat. Itse pidän skanneria mukana autossa aina jos lähden johonkin reissuun ja käytössä se mahtuu vaihdekepin viereen - arvostan näitä ominaisuuksia. Mutta, kantsii funtsia itse mitä haluaa ja tarvitsee.
Reply With Quote
Old 18.05.2004, 22:54
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Kaverin kanssa oli tuossa juuri puhetta et jos ostais skannerin yhteiseks, nollasin vikamuistin mutta en oo pariin päivään ajanut että saa nähdä
Old 19.05.2004, 09:28
VetteMan's Avatar
VetteMan VetteMan is offline
EX-President

VetteMan tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Onhan tuossa WinALDL:ssä loggaus toiminto. Kaapeli siihen on helppo tehdä. Transistori ja muutama vastus. Eli jos omistaa kannettavan niin suosittelen tutustumaan softaan. http://winaldl.joby.se/
(Vanha kannettavakin riittää tuohon, itselläni Pentium 120MHz)
Old 19.05.2004, 12:42
Marko Kurkinen's Avatar
Marko Kurkinen Marko Kurkinen is offline
Satunnainen kävijä

Marko Kurkinen on oikealla tiellä
Niin omalta näkökannaltani ainoa huono puoli tuossaWinALDL:ssä taitaa olla se että -90 vuosimallin vetteä ei ole tuettu. Vai onko tästä olemassa versio joka tukee -89 vuosimallia uudempiakin vettejä?
Reply With Quote
Old 22.05.2004, 20:02
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Säikähdyksellä taisin selvitä, ainakin toistaiseksi
Nollasin muistin eikä ole vikonut sen koommin, näkyi että on saatettu MAF avata joskus
Kiitoksia
Old 24.05.2004, 07:49
Anonymous's Avatar
Anonymous

Minulla oli samallainen vika MAF anturissa Trans Amissa.Vika oli releessä joka ohjasi MAFfia.Skanneri ei muuten toimi kuin vakio prommilla.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules