|
|
||||
|
||||
|
H2 tuli ajettuu Vegasis GM:n tekemäl "maastoradalla" ihan mukavasti tuo tuntui menevän ja hauska oli ajaa. En sitten tiedä miten olisi ajaa luonnossa. Jos maastoon pitää päästä niin sinne mennään mönkijällä ja traktorilla antaa citymaastureiden pysyä teiden päällä. Ajanu myös H1:llä suomessa joka kyl oli ihan omaa luokkaansa. Maasto-ominaisuuksia ei siitäkään kauheesti tullut testattua joten siitä ei sen enempää kokemuksia.
|
||||
|
||||
|
Oon vaan istunu autonäyttelyssä H3:sen kuskin paikalla ja ihan mukavalta se tuntu. En kyllä oikeen tiiä, että mitä ite tekisin semmosella autolla, mut hienon näkösiihän ne on.
|
|
|
||||
|
||||
|
kyydissä olen ollut ja mitä mieleen jäi niin:
Nitisee liitoksissaan paljon ja varsin äänekkäästi. Fiilis on sama kuin hyppäisi 80/90-luvun jenkki pickuppiin, muovinen fiilis Tekniikaltaan olisin huollissani sähköistä en nimittäin ole koskaan nähnyt yhtä huolimatonta sähköistystä. Etu umpiot oli kyseisessä yksilössä täysin ruosteessa ja ulkonäkö varsin väsynyt. (oliko 3-vuotta vanha) mielummin H1, koska H1 on sunniteltu kestämään sotatarvikkeena ja varmasti kestää niinkauan kuin sillä haluaa ajaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
unohdit noi yksiköt määritellä .. noh mä korjaan mailia tunnissa kait tarkotit tietty ei kait sitä viitti viisariakaan rikkoa ihan tahallaan
|
||||
|
||||
|
Quote:
ei kestä--se Moottori sieltä laukeaa säännöllisin väliajoin... Itse ajanut molempia malleja ja H2 ei ole muuta kuin isompi Blazer... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kulutuksesta ei kylla ole tietoa mutta saihan silla viime sunnuntaina kyydit.... |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä noita kilpiin saa, soita Americar:iin mäntsälään (pari tuttua pyörittää tota firmaa), jos tarviit apuja rekisteröintiin.
|
||||
|
||||
|
Armeijamalli tuli Saksassa pikkukylässä vastaan ja vei koko kaistan ja vähän ylikin. Oli kyllä varsin maukas näky
H2 taas on vähän tällainen... http://www.kuvaton.com/kuvei/kikkelin_pidennin.jpg ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ei ole kuukauttakaan aikaa kun eräskin H2lla elvistellut oli kaivelemassa ties mitä reikärautaa takaluukusta etc..lopputulos oli kuitenkin että nenä kipeänä lähti pois häiriköimästä...
Nykyäänhän noita H2sia on jokatoisella verkostomarkkinointipellellä.... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|