|
|
||||
|
||||
|
Hummer H2 kommentteja?
Kuhan taas visioidaan..
Onko tuollaista mahdollista saada kilpiin itse tuomalla usasta tai saksasta? (vai onko H2 tuonnilla vain tuohon konstit?) Kuorma-auto joten eihän näissä autoveroa ole lainkaan? Onko 25L/100km realistinen kulutus? Ja heittäkää muutakin kommenttia jos olette ajaneet tai luotettavuudesta jotain käsitystä. t.mabbe
|
||||
|
||||
|
Onhan se Hummer näyttävä auto, ja kohtuullinen varmaankin myös ajaa. Tilaa löytyy aika hyvin niiin etu- kuin takamatkustajillekkin. USA:sta ja Saksasta voi tuollaisen tuoda, ja vielä kuorma-autona ilman veroa. Saksasta tuominen sujuu vielä helpommin. Suomessahan noita on myös myytävänä:
http://www.nettiauto.com/simpleSearc...to=&search=Hae Itseä Hummerit ehkä ei niin kovin kiinnosta, koska Suomessa Bensan hintahan+ muut maksut on mitä ne on, ja toistaiseksi haen varmaan autoa eurooppalaisten tai amerikassa valmistettujen erurooppalaisten tekeminä. Americassa tollasen omistaminen olis taas asia täysin erikseen. Kovaa omakohtaista kokemusta Hummerista ei ole, kunhan kyyditettävänä olen ollut ja parin kilsan matkaa kuskin penkillä olen istunut. Näyttävä autohan se on..
- Last edited by Corvette63 : 06.10.2006 at 08:47. |
|
|
||||
|
||||
|
tulli onkin kuormureissa sitte 20%, henkilövessojen 10%:n sijaan
|
||||
|
||||
|
Ostas nyt Make se C5 tai kuus ekana! Sullahan on jo noita mänkijäitä tallit täynnä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei siinä muuten mitään, mut kun se on kuorma-auto ja jos uudempi kuin
-01 niin silloin tarvii olla ajopiirturi ja nopeudenrajoitin. Ajele nyt sillä sitten max. 94km/h
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nopeuden rajottimen saa laitettua pois päältä Metron kautta, jos haluaa. Sakkojahan poliisit ei siitä kuulemma jaa, jos vauhti pysyy kuitenkin laillisten lukemien puolella Niin oli tossa yks kaveri tehnyt 2007 Cadillac Escaladeen..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla max 87
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nopeudenrajoitin pitää olla ja toimia, jos ajelet yli sallitun rajoitinnopeuden->kilvet lähtee ja sakkoa till. Ja ei mielellään huutoa siitä miten muut ovat toimineet, tai kohta ne rajoittimet pannaan kassakaappiin ja sinettiin! Muuten Hummeri on ihan jees, bensarosvo niin kuin muutkin, toki ei ikään maastoauto, vaan citymaasturi. H1 On se oikea. Joku -02:sesta alaspäin voi olla helpompi rekisteröidä, uudemmissa muutostyötä tulee yllin kyllin.
|
||||
|
||||
|
Perun Messilässä (humalassapa hyvinkin) lausumani pahat sanani Hummerin ajettavuudesta. Nyt kun pääsin vkl testaamaan maarun ja jorveten H2:sta, tulin asiassa toisiin aatoksiin.
Tässä siis julkinen anteeksi pyyntöni kaikille jotka olivat kuulolla Messilässä mökkimme terassilla kun vailla parempaa tietoa epäilin Hummer H2:sen maantiekelpoisuutta. Menee muuten aika nätisti esim hidasteitten yli, ne ei hummeria hidastuta (jos mä oon puikoissa), voi ajaa ihan rajoitusten ylärekisterissä. Kiitos koeajosta Maarulle ja Jorvetelle
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |