|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo mä kyselin niitä viime keväänä Us-Partsista, mutta ei kuulemma löydy C5:een Bremboja. Kumma kyllä kun olin jostain kattellut et Bremboja pitäis kyllä löytyä, mutta ehkä Us-Parts vaan ei saa niitä hommattua
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, voipi hyvin olla että mä voin kanssa ens kesänä raportoida noista Powerslot levyistä
|
||||
|
||||
|
Eikö kellään ole kokemusta noista uritetuista levyistä, että miten ne vaikuttaa palojen kulumiseen?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Omakohtaista kokemusta ei ole. Ja toisaalta kadulta kokemus ei paljoa auta, kun silloin on vaikuttavia tekijöitä niin paljon. Mutta tuossa tuttu kisatiimi käyttää etupäässä uritettuja levyjä ja palat kuluvat hurjaa tahtia. Heillä on tarkoitus vaihtaa alle urittamattomat levyt. Mutta vasta ensi kesänä saattaa tästäkin saada oikeaa tietoa miten vaikutti levyjen vaihto palojen kulumiseen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok. Tuota "turhaa" kulumista mä vähän pelkään, kun kunnon palat maksaa yhteensä kuitenkin n. 500¤, joten ei viittis niitä montaa kertaa kesässä vaihdella. Ehtä täytyy varmuuden vuoksi ostaa ihan sileät urittamattomat levyt.
|
||||
|
||||
|
Kokemusta vain C4:sen uritetuista levyistä orggispaloilla. Ei vielä yhden kesän (2 ratapäivät ja n. 7000mailia) havaittu reilumpaa kulumista kun sileillä levyillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok. Mulla tuli viime kesänä vette-ratapäivien lisäksi n. 170 kierrosta ahvenistoa ja 30 kierrosta Alastaroa, joten mä taidan ottaa nyt aluksi ihan tavalliset levyt (hinta ero suunnilleen 38¤ vs. 185¤ per levy) ja kattoa, et miten paljon ensiksikin levyt kuluu kunnon ratapalojen (esim. Wilwood H) käsittelyssä. Sen mitä oon lueskellut, niin noi levyt kuluis paloja nopeammin. Tai jos levyt tuntuu kestävän niin sit seuraavaksi sitten vähän paremmat ja kalliimmat levyt.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minkäs merkkiset noi sun uritetut levyt muuten on?
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|