|
|
||||
|
||||
|
Mä aloin kyllä epäileen että Ippe=Pappatunturi
:eek:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vau! Hienoo kuulla et pitkäesso on vielä voimissaan. Tuli aikanaan seurattua Paajasen touhua aika tarkasti, kun itellä oli siihen aikaan 65 malibu SS 396. Ostin pari kuukautta sitten -68 Corvette Coupen ja olen myös yrittänyt ostaa malibua takas, mut nykyinen omistaja ei oo lämmenny mun tarjouksille Aikamoista sattumaa vai mitä näin pienessä maassa? T:KJA |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Me lopetellaan sitten tähän, finnsharkissa ei tarvitse kenenkään tulla vitsailun kohteeksi, jos ei halua jostain syystä. Mä vaan laittelin omakohtaisen selosteen sanalle "hakkeri", kun sää vaan kysyit että mikä se on Quote:
No niinpäs onkin, kiitos kun korjasit. Mutta olkoon tämä toivottavasti vika kommenttini tästä ippe/pappatuna aiheesta Eli back to the bisnes
|
||||
|
||||
|
Niin tervetuloa Chevellecoupe64 vaan joukkoon
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mun puolesta vitsailu on ok, kunhan vaan ei mene liian pitkälle
|
||||
|
||||
|
Nii miunkii puolesta OK, mut millos se menee liian pitkälle? Sillonko kun joku kuolee nauruun. Pitäs vissiin vitsailla ja offtopikoida sille varatussa topikissa, ni ei menis kaikki topikit vitsailuks. Mie poistin tästä topikista turhana kaikki muut kirjoitukseni paitis ekan ja viimisen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, tai tukehtuu HotRod rinkuloihin nauraessaan ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Vasta muutama päivä sitten tuli luettua vanhasta Spinneristä juttu tosta Chevellestä.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|