|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mitä iloa siinä sitten on, kun yksin aina joutuis ajelemaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Matkustaja köytetään katolle
|
||||
|
||||
|
Hyi hyi ,epäilevät Tuomaat!!! Onko ajokauden päättymisestä
muka jo niin kauan ,että uskonne horjuu ,häh ? no ,tästä helpoitusta tuskaan....... http://www.youtube.com/watch?v=Hzk2Yhv6la8 varsinkin loppupäässä videota mosa laulaa niin ,et on melkein pakko ottaa pulkka liikenteeseen
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kävin hakee RÖISTÄ taannoin Nipan VALKOISELLA avo -63:lla, joten taitaa olla peli pelattu.... |
|
|
||||
|
||||
|
Jaa, jos ei Vette enää kiinnostais?
No, eihän se tossa vielä montaa vuotta ole ollutkaan. Edeltäjä oli -55 Letukka Pick Uppi, kun ei ollu varaa muuhun. Sitä ennen nysvättiin perhettä ja omakotitaloa ja maksettiin firman devalvaatiolainoja, nyt on oikeastaa eka hetki kun voi vähän hengähtää. Toi matkustelu mamman kanssa on aika kivaa, kun pesue melkein lähtenyt pesästä, mutta taitaa tää Vette olla kans hiukan "mun juttu", siinä aivot lepää ja irtaantuu arjesta. Oon luvannut lopettaa kun täytän 70 vee, että kohta on hyvä avo kaupan
|
||||
|
||||
|
Quote:
Entäs sitte kun molemmat on jo ollut ja motskareitakin monin kappalein,samoin moottorikelkkoja,purjeveneitä,Cadeja,Mersuja jne,jne.Itsekin olen kyllä vielä ajatellut Veten pitää,mutta ehkä jo varmuuden vuoksi olisi syytä ruveta harjoittelemaan pitsin nypläystä tai postimerkkien keräilyä.Keksikää parempaa, please. |
|
|
||||
|
||||
|
Musisointi loppui tilalle tuli hevoset. Hevoset loppui tilalle tuli hevosvoimat. Hevosvoimat kun loppuu en tiedä vielä mitä tulee. Aika näyttää. Ehkä jotain ilmassa kulkevaa moottoritonta, ehkä ei.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kun hevosvoimat loppuu niin tili on niin tyhjä ettei koko loppu elämään ole varaa harrastaa mitään muuta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vanhoja Mopoja? En mä osaa edes kuvitella moottoroimattomia laitteita Niin pahaksi tää on jo mennyt...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samalla linjalla varmaan Pekan kanssa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|