|
|
||||
|
||||
|
Mietitäänpä vähän tilannetta, että Veten tms. muun kuminpolttajan kiinnostus jostain syystä loppuisi.Omasta kokemuksestani tiedän, että jokin hyvinkin mieluisa harrastus voi vain yhtäkkiää menettää viehätyksensä ja homma levitä käsiin.Mitä silloin tilalle, ettei tarvitse jäädä miettimään huuli pyöreänä ja vaipua epätoivon syviin syövereihin?
Olettakaamme että olemme vielä täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja asetetaan "korvikkeen" budjetiksi nykyisen Vette-puuhastelun raamit.Itselleni tulee mieleen: 1. Hankkia pikavene 2. -"- moottoripyörä(matka) 3. Kiertää vähän maailmaa 4. MITÄ,MITÄ hel.....ssä??? Last edited by hakkis : 31.08.2008 at 19:53. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos innostus loppuu niin tauti on kyllä niin vakava, että elinaikaa ei juuri enää ole..
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaa ah.....ittellä ainaskin on tässä ruokahalu kasvanut syödessä, joten elämä ilman Vetteä tuntuu tällä hetkellä aika oudolta ajatukselta.
Kaikkia em. oon koittanut ja autoja harrastanut aikaisemmin, mut kyllä tää tuntuu ekalta omalta jutulta tarjola olevien harrastusten paljoudessa. Aikaisemmin aika on mennyt lähinnä opiskeluun ja duuniin, joten kyl tää vaan on niin hyvää vastapainoo ja tapa rentoutua taistellessa jonkun ruosteisen pultin kanssa. Lisäksi "Vetteporukoissa" vallitseva talkoohenki ja harrastuksen kautta saamani ystävyyssuhteet ovat olleet olennainen osa harrastusta. Viddu ko meni kynttilähetkeks, mut näin se on..... |
|
|
||||
|
||||
|
Se etta ajattelee, etta kiinnostus ei syty uudelleen Vetten myynnin jalkeen (myyntikin todennakoisesti sekin on tapahtunut valiaikaisesta heikosta mielentilasta), on suurella todennakoisyydella luulotautia...ainakin itsellani oli nain asian laita.
Olin hyvillani, kun nain edellisen Vetten haipyvan pihasta...mutta viikon paasta loysin itseni jo surffailemassa netista kuumeisesti etsiskellen uutta. Eli siis hyva korvaava harrastus on seuraavan Vetten etsiminen. Cheers, pete |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toisaalta vois keskittyä vaikka kotiteatterin väsäämiseen, hifi-jutskiin, tai siis oikeammin high-end -harrastukseen. Nää nyt aluksi tuli mieleen. Kyllä näitä keksii, itse asiassa mukavia harrastuksia on vaikka kuinka paljon. Mielikuvitusta vaan peliin, siitä se lähtee. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai lisä nykyiseen......tällä kertaa mammalle! Jolla on vaan turhan vaativa maku näitten muovipulkkien suhteen |
|
|
||||
|
||||
|
Mulle ykköshomma olis se "Miami Vice" veneen hankinta ja moottoripyörä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikö C3 enään käy?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta jos ei vetteä, niin en kyllä tiedä ![]()
|
||||
|
||||
|
Jos ei Vetteä, niin ehkä joku Koeniggs vois olla myös jees
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|