|
|
||||
|
||||
|
Quote:
tilata omatoimisesti. Mutta kevyt sälä (jotain pienta kromihilua esim) joka ei paljoa paina mutta maksaa kohtuudella saattaa omatoimisesti pelata hyvinkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa vaan palstalle Make. Olen nähnyt autosi kerran liikenteessä. Ajoin punaisella C3:lla Perloksen paikkeilla vastaan. Aiheesta löytyy topikkikin
Myöskään mitään kevyttä, mutta suurta ei kannata tilata itse. Nimittäin 8-kiloisen yhtenäisen kattopalan lähetys USAsta maksaa "vain" $450. Quote:
Last edited by janiv : 12.01.2007 at 18:21. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep. Kyllähän mä sen kohtaamisen muistankin, ei noita c3 vettejä täällä itärajan tuntumassa kuitenkaan joka päivä vastaan tuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta totta on, että tuo oman "edullisen" ja "kätevän" tilauksen saapuminen ja tullista noutaminen rassaa hiukan. Parhaimmillaankin menee helposti tunti tullissa jonottaessa, lippuja, lappuja ja paketin sisältöä setviessä tyyliin: "Onko tää moottorin huolto-osa vai korjausosa, onko tää jarrujen osa, onko tää sisustan osa". Helposti menee hermo. Kannattaa varata aikaa selvitykseen, jos itse tilaa.Mulle on tullu puolen tusinaa pakettia rapakon takaa ja vain yksi livahti tullin ohi. Oli arvoltaan ja kooltaan niin mitätön. Tommonen nettitilaussysteemi, kun olis kotimaassa, niin oispahan muuten asiakkaita
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä onkin se ongelma.Se on monelle fatass bubballe ja joelle ihan mahdoton ajatus vaivautua sinne paikalliseen postiin kun helpompaa on ostaa palvelu upsin tytöiltä liikauttamatta sormeakaan.Fiksuimmat vielä perustelee sillä kun ei muka postiin voi luottaa... Zip toimittaa onneksi postilla mutta kuten edellä tuli ilmi ei kaikissa osissa enää kannata. Olisikin hyvä perustaa tietopankki kuka valmistaa mitäkin osia.Esin suurin osa midyear osiasta zipillä on long island corveten tekemiä ja niiden pusseissa-zipin tarrat vain päällä.Näin jäisi taas yksi kiska välistä. |
|
|
||||
|
||||
|
Niinpä! Tuo tietopankki olis verraton, mutta veikkaan, että mahdoton ylläpidettävä.
Vähitellen tullauskäytäntöihin ja rahtimaksuihin kyllästyneenä, niitä kokeiltuani, alan kallistua MrT:n (ja jos se on ilkee, niin sitten Nipa79:n) syliin - eikun kannalle Se, kun taitaa vielä olla kiinni niissä tavaran lähteissä, eikä vaan välittäjissä. Vai kuinka? Saakohan sen kautta tuollaista käytettyäkin tavaraa, jota tuolla ostoilmoituksellani aloin haeskella
|
||||
|
||||
|
Ja mitä enemmän tilataan Nipan ja mistertiin kautta voi olla että saisivat paremmat edutkin american kiskoihin = vielä parempi hinta?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|