|
|
||||
|
||||
|
Mistä varaosia -63 coupeen ?
Kertokaapa mistä kannattaa tilata varaosia c2:een tai ylipäänsä Corvetteen ?
Itse tein tuossa pienimuotoisen tilauksen racersplacen kautta, mutta kannattaako tilata yksityishenkilönä suoraan esim. ECKLERS, ZIP-PRODUCTS, YEARONE tai jostain muusta vastaavasta firmasta? Last edited by Make : 12.01.2007 at 17:38. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kaikista noista tullut tilattua. C2:een zipiltä löytyy entsöinti puoli parhaiten. Paras kuitenkin taitaa olla LICS. |
|
|
||||
|
||||
|
Zippiä voinen suositella.. Mulla lähtee just tilaus Zipille kohta puolin..
Corvette Centralista on huonoa kokemusta, koska osien toimitusaika oli parhaillaan 8 kuukautta. Osat oli kyllä suhteellisen laadukkaat, mutta hintavertailuissa Ecklers ja ZIP taitaa viedä voiton..? Ja hei Make, nyt infoa tuosta avatarisi C2:sta!
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Itse tilailin aikoinaan paljon suoraa itse .Zippi toiminut kaikista parhaiten. Kannataa miettiä missä se säästö oikeasti tulee kun noi american taunot haluavat yleensä väkisin lähettää ulkomaille kaikki kuriireilla(=ups ym , melko kallista) hintaero voi olla mitätön silloin verrattuna MrTiin tai Nipa79sin hintaa kun heillä rahtisuhde reilusti parempi! Samalla jää se tuskainen mummotullaus välistä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eli toi mun -63 SWC hieman muunneltu alkuperäisestä, levitykset yms. Ostin sen noin puolitoista vuotta sitten. Moottori: 327 ja Vaihteisto: 4-lovinen manuaali. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Liikenteessä on, Joensuun ympäristössä. Lehmossa sijaitsee mun työpaikka. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kerran arvuuteltiin auton vuosimallia yhen toisen Cevy ukon kanssa. Kauanpa meni ennen kun tänne löysit. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|