|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Löytyi, mutten kuolemaksenikaan muista miten korjasin sen. Olisinko löytäny jostain vastaavia liittimiä, jotka tinailin tilalle? Eihän siellä ole kun pikkunen piirilevy, jossa puristusliittimet polttimoille.
|
||||
|
||||
|
ite tulee yleensä valoissa heitettyä vapaalle ja kässärillä paikallaan ,onko laatikolle haittaa jos jurnuttaa jarrulla..? tomaatti kyseessä siis
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mulla sama homma eli lisäjarruvalo ei pelaa. Aiemmin sain vian korjattua vaihtamalla lamput uusiin ja fiksaamalla johtoliitoksen. Nyt on tainnut mennä sitten se jarruvalokytkin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei pitäisi olla haittaa. Tuo vapaalle heittäminen joka liikennevaloissa kuulemma hajottaa laatikon jopa lyhyessä ajassa. Todellakin kuulopuhetta, mutta itse olen aina liikennevaloissa jurnuttanut vasten jarrua. Joskus olen painanut kaasuakin samaan aikaan
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|