|
|
||||
|
||||
|
Noi puleeraus jutut on siitä kivoja että "suhteellisen" pienellä duunilla saa jo ihan toista ilmettä koneosastoon . Yks mikä on nopea ja omaa silmää lämmitti kovasti oli ilmastointisysteemi alumiiniputkien hierominen 000 teräsvillalla ja autosolilla. 30 min ja oli enemmän kuin uudet.
Ihan totaalinen kiilloittaminen käy jo sitten ihan työstä kuten GJ totesi. Itse olen vahoja ja lumppulaikkoja hakenut suoraan maahantuojalta A palojoelta ( http://www.a-palojoki.fi ) valikoimat jotain ihan muuta kuin rautakaupassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Pitäisi saada pari listaa kiilloitettua, niin pieni homma etten viitsis laitteita hommata joten jos löytyy joku ystävällinen sielu joka haluaa tehdä palveluksen niin yveetä saa laittaa..
Olen kyllä vaivasta valmis maksamaankin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
No voi mahoton millasesta ruosteläjästä sai kiillotettua hienomman ku pakasta vedetty. Huhhuh.
Se voipi olla tuo kiillotuskin pitkäjänteistä hommaa ainaskii loppuvaiheessa, kun hioo ja hioo ja näyttää, että mitään ei enää tapahdu, mutta hiljalleen kuitenkin tapahtuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mielelläni voin tuoda.. |
|
|
||||
|
||||
|
On se vaan kaunista, itseä on alkanu himottaa tuon C4n alustan puhdistus, vaikkakin taitaa olla näissä oloissa melko turhaa työtä...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä se hyvillä koneilla etenee silmissä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei mun mielestä.C4 on aika hieno kohde tolle hieromiselle kun kaikki on ihanaa alsaa. Sä voisit esim hioa ne kaikki sileäksi ja sen jälkee pulverimaalaa vaikka alumiinilla/hopialla.Helppo pitää puhtaana eikä pinta hapetu tms tummu. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä meikäläisen kiillotuksia,jos näkyy?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hienoa Meikällä vain nuo hiekkatie taipaleet haittaa...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|