|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuinka paljo noita sitten tarvittais 14kpl onnistuu parin viikon päähän reilusti alle 20¤/kpl ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulle mulle mulle. Tarvetta on !!! Sama kalu käy varmastikkin puukiilaankin (2 kärpästä samalla laukauksella). Sanoinko jo että otan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Aika kivasti jengi puuhastelee kaiken ikäisten vettejensä kanssa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Onkos sevy.8 projekti jo edennyt, saitkos purettua edestä jo kaikki osat pois?
|
||||
|
||||
|
Kaksi iltaa nyt huhkittu ja tänään melkein koko päivä.Nyt alkoi kaljahammasta kolottaan
Eli on tehty tilaa noka irrottamiselle ja poistettu erinäinen määrä heepeleitä.LS1Howto.com oli hyvä linkki josta löyty paljon ohjeita. Nyt homma pökkäs damperin irrotukseen.Lisäksi tais mennä pakosarjat uusiksi kun vanhat oli ihan kauheen näköset jo päältäpäin. En tohdi ees miettiä kanavien kuntoa....Ma soitto RP:lle taas.... Hitto miten näitä kuvia saa liitettyä... Ohessa compin tavaraa + muuta roipetta laatikollinen mikä pitäis iskee kiinni: ![]() Lattia alkaa pilkistää: ![]() Sitten välillä kansien kimppuun ->sytyskiskot seuraavaksi irti ![]() Ja imusarja veks: ![]() Tähän malliin jäi nyt.Jouset alkaa pilkistää. ![]() Kuva vakio pakosarjoista...aika heikkoa ropellusta sanon minä..... Tuli taaas RP:n maanantaina soitto ![]() Damperin pultti irtosi jo... mutten löytänyt vielä sopivaa ulosvetäjää.Onko se kartiolla ja kiilalla kiinni vai ihan suora akseli ja kiilalla?????
-99 C5, Silver Metallic OO OO 420RWHP/593Nm * West Coast Corvettes Finland * Last edited by sevy.8 : 24.02.2007 at 19:57. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Lisää kyssäreitä
Niin...mitäs olette käyttäneet jäähdytin nesteenä...onk tuolla dex-coolilla jotain erityisominaisuuksia vai onko sama lyödä ihan normaalit liemet sisään?
Suosituksia pakosarjoiksi? (dynotuloksia...) Hitto ku pääsis ruuvaan
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Alulohko eli sitä punasta, ja itsekäytän suhteessa 1:1 puhtaan veden kanssa. Kestää Suomen pikkupakkasetkin sitten |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|