|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itte tungin imuletkun pitkälle sinne säiliöstä lähtevän letkun sisään, sai hiukan enemmän ulos.
|
||||
|
||||
|
Tuo on c4:ssä aika yleinen tyyppivika, ns. "morning sickness", kuten tuolla rapakon takana kutsuvat
Kannattaa toki vaihtaa öljyt, ja tosiaan niin kun pappis sano, oikeat gm:n tehostinöljyt. Minun galleriassa on jopa kuva purkista, jos haluut varmistaa että saat oikeeta kamaa. Jos ei sillä korjaudu (kuten pelkään), niin ei kun suosiolla uutta/kunnostettua rack&pinionia tilaamaan. Kunnostettu ei maksa paljoa, tosin itse sainkin aika kehnon yksilön, joten eroja noissa lienee. Tuon korjausta tutkittiin kaverin kanssa, joka on hydrauliikan ammattilainen, ja purettiin koko paska osiksi. Osiksi se sitten jäikin. Todettiin että ei kannata takoa päätään seinään, vaan hankkia suosiolla uusi. Jos sulla on vakiovälityksillä se, niin suosittelen kattelemaan nopean välityksen versiota, tuo aika paljon lisää "jämäkkyyttä" ohjaukseen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Edit: No niinpäs olikin kuva Morgan_Kanen kuvissa. ![]() Last edited by janiv : 18.03.2007 at 17:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Mä olen imenyt isolla injektioneulalla sen säiliön tyhjäksi joka kesä ja pistänyt tuoretta tilalle. Eihän siinä kaikki vaihdu mutta edes suurin osa. Joka kerta tulee muuten ihan mustaa tavaraa ulos.
Edit: Tota samaan näköjään kuin Mr Kane.
|
||||
|
||||
|
Täytyykin kokeilla jos vaihtais nesteet tohon delcon kamaan, sen jälkeen sitten tangon vaihto tai korjaus, se korjaus sarja oli melko halpa (tais olla noin.30taalaa), opelin vectrasta oon joskus hammastangon korjaus-sarjan laittanut, mutta en tiiä erooko toi paljon siitä.
Se oli melko yksinkertainen homma. Onkos kukaan täällä hammastankoa kunnostanut, olikos minkälainen purettava toi hammastanko.
|
||||
|
||||
|
Mistäs löytäis ton räjäytys kuvat, onko kenelläkään.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eli missään nimessä ei kunnostettua jos haluaa säilyttää hyvän ajotuntuman? Ittellä meinaan kohta vaihto edessä..
|
||||
|
||||
|
Saako noita enää uutena? Noi osakauppojen kappaleet näyttäis olevan järjestäen rempattuja.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu kyllä kertoi, mutta onkos joku sen kasannutkin, siksi kyselin räjäytyskuvia, eli toimiikos korjaus-sarjan jälkeen.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|