|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toivottavasti! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä en tonne uskaltais kyllä lähteä.Vois olla ettei sieltä pääsis enään pois.Tai mitäs hevetin väliä silläkään loppujen lopuksi olis.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin kauan kun itsellä ei ole tietynväristä tai mallista autoa niin se voi näyttää huonolta, mutta kun sellainen on sitten mahdollisuus saada niin kyllä se mieli muuttuu nopeasti.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
En mä nyt sanoisi että tää takahikiä niin mahdottoman perseestä on...tänään katsellut 77-74 Stingraytä useasti kuten mattamustaa 68-72 Novaa, Lime Green 70 Cudaa, 4-5 RR'ää joista kaksi avoa toinen identtinen tämän tummanpunaisen kanssa etc...joo ajoreitti mennyt tänään Trianglen Ohi
http://www.rrab.com/rcor5d.htm |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä taas tykkään C5 Z06:n umpinaisuudesta yli kaiken.. FRC on siis tosi jees. Targa taas ei ole vielä oikeen missään Corvette mallissa napannut. Mä oon sillä päällä ollut, että jos kattoa on jonkinlaista niin sen pitää olla kiinteä. Rumaksi en siis missään nimessä targaa sano, älkää ymmärtäkö väärin! Omatpahan ovat mieltymykseni!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuo on aivan käsittämättömän uskomatonta meininkiä johon GJ on päässyt mukaan, oon kyllä isosti kateellinen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|